Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:40:39 GMT

بازرسان رشوه و سوء‌استفاده از مقام اداری منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۴۶۳۱

بازرسان رشوه و سوء‌استفاده از مقام اداری منصوب شدند

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «اکبر صادقی» افزود:‌ نتیجه این فعالیت‌ها در ارزیابی انجام شده از سوی حوزه سلامت اداری، صیانت از حقوق مردم و دبیر هیات عالی نظارت سازمان امور اداری و استخدامی کشور در شناسایی گلوگاه‌ها و مقابله با فساد، کسب رتبه ششم و پیشرفت چشمگیر وزارت صنعت در این زمینه بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این زمینه طبق تکالیف دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و سازمان اداری و استخدامی کشور، فهرست همه گلوگاه‌های مستعد بروز مفاسد اقتصادی در ستاد و واحدهای وابسته اخذ و در نهایت، منجر به اصلاح و الکترونیکی شدن سه فرآیند تسهیلات بازسازی و نوسازی اصناف تولیدی ۹۷،  تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و طرح نیمه تمام در همین سال و تمدید مجوز توزیع کالای دخانی شد.

صادقی ادامه داد:‌ ۴۲ بازرس در سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و پنج بازرس در ستاد وزارتخانه به منظور انجام بازرسی‌های مستمر در رابطه با تخلفات اخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری منصوب شده‌اند .

وی بیان داشت:‌ چنانچه تخلفی از سوی کارکنان انجام پذذیرد، با انجام روش‌های ارشادی و همچنین در صورت تکرار موارد تخلف، مراتب به هیات رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع می شود.

صادقی یادآورشد: به منظور گسترش ابعاد مردمی نظارت و پیگیری جدی و مستمر بازرسی، شماره ۰۹۱۲۲۹۶۵۰۸۷ به صورت پیامکی را برای دریافت شکایات مردمی اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت فساد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‎بنیان ریاست‌جمهوری آمده است :

«با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود