Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در طول سال همواره همکاران راهنمایی و رانندگی کلیه معابر منتهی به مدارس را مورد نظارت قرار می‌دهند ولی در دو هفته اول مهرماه به واسطه حساسیت‌های ویژه این مسئله مضاعف خواهد بود.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این راستا ۲۰۰ نقطه در خراسان‌جنوبی تحت پوشش طرح ترافیکی ۱۵ روز اول مهرماه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عباسی ادامه داد: در طول تابستان کل تقاطع‌های منتهی به مدارس که نیازمند رفع نقص در زمینه خط کشی عابر پیاده و مسائل شبیه به آن هستند را مشخص و به شهرداری‌ها اعلام کرده‌ایم که شهرداری‌ها نیز این مورد را مد نظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه برچسب سرویس مدارس در سال جاری در تمام کشور یک پارچه و یکسان است، افزود: از نظر پلیس خودرویی که برچسب سرویس مدرسه نداشته باشد فاقد مجوز لازم بوده و از فعالیت او ممانعت می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان‌جنوبی گفت: رانندگان سرویس مدارس باید از سوار کردن مسافر اضافه و استعمال دخانیات در جلوی دانش‌آموزان به شدت پرهیز کنند.

عباسی اظهار کرد: برابر با شیوه‌نامه سرویس مدارس راننده این سرویس‌ها باید حداقل ۲۳ سال سن، دارای گواهینامه معتبر(گواهینامه پایه سه و گذشت دو سال از صدور آن) و همچنین متأهل باشند که البته زنان سرپرست خانوار از شرط تأهل معاف هستند.

وی با اشاره به اینکه توصیه ما بر این است که راننده سرویس دبیرستان دخترانه از بانوان باشد، بیان کرد: رانندگان سرویس مدارس نباید دارای بیماری مسری، سوء پیشینه کیفری، اعتیاد به مواد مخدر و الکل داشته باشند.

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی یادآور شد: طبق آیین نامه، حضور مراقب برای سرویس‌های مدارس ابتدایی در سال جاری الزامی است و از تردد آنها بدون مراقب خودداری می‌شود.

عباسی با بیان اینکه در وهله اول خود خانواده‌ها و بعد شهرداری‌ها و آموزش و پرورش در زمینه سرویس مدارس حساسیت خاص داشته باشند، گفت: نیروی انتظامی نیز به عنوان ناظر در این زمینه مراقبت‌های لازم را خواهد داشت تا شاهد اتفاقات تلخی چون آنچه برای یک دانش آموز بیرجندی در سال گذشته رخ داد، نباشیم.

کد خبر 4722141

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا عباسی اول مهرماه پلیس راهور خراسان جنوبی ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر ۱۲۰ دستگاه کولرگازی مدارس شهرستان میناب


به گزارش خبرگزاری خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، غلامحسن ناصری افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اعزام اکیپ مهندسی و تاسیسات در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی اقدام به سرویس وسایل سرمایشی مدارس شبانه روزی بخش سندرک کرد.
وی گفت: این تیم بمدت ۴ روز اقدام به تعویض موتور، گاز زنی، تعویض قطعات، تعمیر و سرویس مدارس شبانه روزی دخترانه کادردانش الزهرا، شبانه روزی کوثر و آموزشگاه متوسطه اول ام البنین شهر سندرک کردند.
ناصری افزود: این همکاری بعد از اسفند و در ایام سال جدید برای دیگر مدارس سطح بخش سندرک صورت می‌گیرد.

بیشتربخوانید:ارسال تجهیزات فنی به هنرستان‌های هرمزگان
بخش سندرک بیش ۹۰ آموزشگاه و ۵ هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۳۷ مجتمع بین راهی برای مسافران خراسان جنوبی
  • آمادگی ۳۷ مجتمع بین راهی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در خراسان جنوبی 
  • فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی/ هواشناسی هشدار صادر کرد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان جنوبی
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • طرح پویش «چشم به راهیم» در خراسان جنوبی افتتاح شد
  • اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج های تحت پوشش بهزیستی شهربابک
  • اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز زندگی مشترک یکصد زوج تحت پوشش بهزیستی شهربابک
  • تعمیر ۱۲۰ دستگاه کولرگازی مدارس شهرستان میناب