Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان سه شنبه 26 شهریور ماه، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استانی کمیته مردمی کنگره آیت الله تالهی (ره) اظهار کرد: کنگره بزرگداشت آیت‌الله تالهی(ره)با مشارکت مردم و باهدف شناساندن ابعاد مختلف زندگانی این عالم ربانی درهمدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظیری در این جلسه با اشاره به جایگاه والای عالم ربانی آیت الله محمدهادی تالهی (ره) نزد عموم مردم، عنوان کرد: معرفی چهره‌های فرهنگی شاخص در استان از مهم‌ترین رسالت‌های اداره تبلیغات اسلامی است و این مهم باید در همه شهرستان‌های همدان مورد پیگیری قرار گیرد.
وی افزود: کنگره ملی آیت الله تالهی (ره) یک کنگره مردمی است و ریشه و بار خود را از حضور قشر فرهیخته و عموم مردم می‌گیرد، پس برگزاری آن باید با مشارکت هر چه بیشتر مردم مومن و انقلابی استان صورت پذیرد.
نظیری اضافه کرد: کنگره ملی آیت‌الله محمدهادی تألهی همدانی (ره) آبان ماه امسال با هدف حفظ و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی با تأسی به نهضت دینی و تجلیل از مقام عرفانی، علمی و معنوی حضرت آیت‌الله محمدهادی تألهی همدانی (ره) در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ایت الله تالهی کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز بارانی در همدان 

به گزارش خبرگزاری صداو سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده قسمتی ابری بوده و کاهش بارش‌های برای نقاط مختلف استان پیش‌بینی می‌شود.

او تصریح کرد: از روز دوشنبه با ورود یک سامانه بارشی شاهد باراش شدید باران، رعدو برق بخصوص در روز سه شنبه خواهیم بود که تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بهار با صفر درجه سانتیگراد سردترین و فامنین با ۱۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان‌های استان بودند.

روح الله زاهدی افزود: دمای کمینه و بیشینه هوای همدان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب بین ۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • آرزوی آیت‌الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • آرزوی آیت الله جنتی برای مردم ایران در آستانه نوروز
  • برگزاری آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سنت دانشگاهی در ایران‌زمین همزمان با ۹۰ سالگی دانشگاه تهران
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • راه فتح قله از دانشگاه‌ می‌گذرد؛ راه را با جهاد علمی هموارتر سازیم/ آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سالگی سن
  • برگزاری کنگره شهدای استان تهران تاثیرات خوبی در جامعه خواهد داشت
  • آمادگی برای سفر دوم دولت و کنگره شهدا اولویت‌های سمنان در سال ۱۴۰۳ است
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • نوروز بارانی در همدان 
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌