Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:39:09 GMT

دستگیر سارقان منازل شهروندان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۲۶۸

دستگیر سارقان منازل شهروندان تهرانی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده گفت: فردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد شکایتی مبنی بر سرقت منزل مطرح کرد و اظهار کرد: در چهاردهم تیرماه ارزش ۳۰ میلیون تومان سرقت شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از طرح شکایت اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتت

وی عنوان داشت: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان از این داشت: سارق یا سارقان با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید با پلاک تهران اقدام به سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  دستگیری ۲ موبایل قاپ و مالخر گوشی‌های سرقتی

سرهنگ علیزاده بیان داشت. با شناسایی مالک خودرو، اولیم مظنون پرونده به پلیس آگاهی احضار و از او در خصوص علت حضور خودرو در محل سرقت بازجویی به عمل آمد که مالک خودرو اظهار داشت: خودرو متعلق به پسرعمویش ۲۹ ساله می‌باشد که به دلیل اینکه قصد خرید خودرو با پلاک تهران را داشت شماره پلاک را به نام وی ثبت کرده است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آکاهی افزود: با توجه به سر نخ‌های به دست آمده کارآگاهان این پایگاه با اخذ نیابت قضایی به شهرستان محل سکونت متهم اصلی پرونده مراجعه و پس از تحت مراقبت قرار دادن مخفیگاهش، متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به تهران انتقال یافت.

وی در خصوص اظهارات متهم، توضیح داد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و در مورد نحوه ارتکاب سرقت اظهار داشت: سرقت‌ها را با همدستی ۲ برادر به نام‌های "م. ۲۳ ساله" و "س. ۲۵ ساله" که همشهری¬هایش هستند، در نقاط مختلف شهر تهران انجام داد است و تاکنون از ۲۰ منزل مسکونی در شهر تهران سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در ادامه اظهارات خود معترف شد: از منازل سرقت شده طلا و جواهرات سرقت می‌کردند و طلا‌های سرقتی را به طلا فروشی در شرق تهران فروخته و پول حاصل از آن را صرف خرید دامداری و خودرو کرده اند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی گفت: ۲ همدست متهم نیز که در همان شهرستان سکونت داشتند با هماهنگی‌های قضائی دستگیر در زمان دستگیری از سارقان یک دستبند طلا کشف شد که این مال کشف شده توسط یکی از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان این پایگاه تاکنون ۱۹ فقره از محل‌های سرقت و مال باختگان شناسایی و متهمان با صدور قرار مجرمیت توسط بازپرس شعبه پنج دادسرای ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: در صورت سکونت در طبقات اول مجتمع‌های مسکونی برای پیشگیری از ووقع سرقت در بالکن‌های منازل حفاظ نصب کنند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته با کیفیت و سیستم‌های هشداری از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان