Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:52:45 GMT

عملیات ساخت یک مدرسه خیری در زاهدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۴۱۳

عملیات ساخت یک مدرسه خیری در زاهدان آغاز شد

رضا سرحدی‌نیا روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحدآموزشی دارای ۸۰۰ متر زیربناست که با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این مدرسه در مهر سال آینده دانش آموزان شهرک غدیر زاهدان برای نخستین بار از فضای آموزشی بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۹۰ کلاس درس در قالب ۹۹ مدرسه در سراسر این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای راه‌اندازی این مدارس بیش از هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرحدی‌نیا با قدردانی از همت والای خیران در ساخت مدارس سیستان و بلوچستان افزود: ۷۶ مدرسه با ۳۶۹ کلاس درس از مجموع این مدارس با همت و مشارکت خیران مدرسه ساز ساخته شده است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ ۱۴ برابری تعداد موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه‌سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.
سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در این استان۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.
۷۳۱۶**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرهنگی سازمان نوسازی مدارس خیران مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور