Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-08@17:44:46 GMT

ظریف: سفر به نیویورک قطعی نشده/ فعلاً ویزا نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۵۵۹۱

ظریف: سفر به نیویورک قطعی نشده/ فعلاً ویزا نداریم

محمدجواد ظریف تایید کرد سفرش به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل قطعی نیست.

قدس آنلاین: هرساله حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، در بازه زمانی ۲۵ الی ۵ مهر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک حضور می‌یابد و وقت سخنرانی دارد.

در ۶ سال اخیر، رئیس‌جمهور به‌همراه یک هیئت همراه سیاسی عازم نیویورک شده است که در این سفرها همواره ظریف وزیر امور خارجه نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دولت ایالات متحده در اقدام جدید ضدایرانی خود دست به تحریم ظریف وزیر امور خارجه زد. ۱۰ مرداد امسال بود که ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را رسماً تحریم کرد.

امسال تابه‌حال نه‌تنها ویزای ظریف، بلکه ویزای رئیس‌جمهور و هیئت همراه او هم تاکنون صادر نشده و امکان لغو سفر روحانی به نیویورک وجود دارد.

محمد جواد ظریف نیز در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در گفت‌وگویی کوتاه گفت: سفرم به نیویورک قطعی نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که "آیا شما همراه رئیس‌جمهور به نیویورک خواهید رفت؟" گفت: ببینیم چه می‌شود، فعلاً قطعی نشده است و فعلاً ویزا نداریم.

* منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ظریف ویزا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • دستور رئیس جمهور برای حل مشکل استان‌های دارای نرخ بیکاری بالا/ دهقانی فیروزآبادی: حضور ۴۰۰ شرکت دانش‌بیان همراه در Inotex امسال
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است/ قبل از عملیات «وعده صادق» هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود/ ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • مهمترین دستاوردهای دولت در سه سال اخیر در قم
  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان