Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس موکب امام رضا(ع) در عراق گفت:تمام سال منتظر اربعین و میزبانی از زائران امام حسین (ع) هستیم.

رئیس موکب امام رضا(ع) در راهپیمائی بزرگ اربعین در باره میزبانی از زائران اباعبدالله ، به قدس آنلاین اظهار داشت: عشق به امام حسین(ع) و خدمت به زائران او را  از کودکی با شیر مادر و تربیت پدرانمان در یافت کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: به خادم الحسین بودن افتخار می کنیم و اعتقاد داریم حضور زائران پیاده  سید الشهداء در ایام اربعین در منازل ما ،خیر و برکت را در زندگی و رزق و روزی ما فراهم می کند . حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: از اینکه در آستانه پیاده روی بزرگ اربعین در کشور ایران حضور پیدا کرده و به زیارت امام رضا(ع) و همچنین رهبر معظم انقلاب توفیق پیدا کردیم بسیار خوشحال هستیم . وی ادامه داد: با توفیق الهی امسال نیز در عمود ۲۸۵ و در موکب امام رضا  میزبانی و خدمتگذاری شایسته ای از زائران امام حسین(ع) از اقصی نقاط جهان و بویژه مردم جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت .

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اربعین حسینی موکب داران اربعین عراق امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد

غلامحسین امینی راد   اظهار کرد: با توجه به مفقودی ۲ کودک خردسال در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ در یکی از روستاهای شهرستان نیمروز با حضور تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، اورژانس و مشارکت مردمی از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی در صحنه حاضر و به عملیات جستجو و نجات پرداختند.

وی افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر، تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز با اشاره به اینکه عصر روز گذشته با وجود تلاش‌های فراوان و حضور چند عدد پهباد در منطقه، متاسفانه شروع توفان شدید مانع پرواز پهبادها شد، بیان کرد: صبح امروز با کمک پهبادهای ارتش با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، مدیریت هلال احمر برای جستجوی سریع تر به مدیریت واحدی در کل شهرستان‌های حوزه سیستان به شهرستان زابل واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود