Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:17:51 GMT

نهمی قشقایی در حرکت یکضرب وزن ۵۵ کیلوگرم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۶۵۴۶

نهمی قشقایی در حرکت یکضرب وزن ۵۵ کیلوگرم

خبرگزاری میزان- حافظ قشقایی در حرکت یکضرب وزنه‌برداری قهرمانی جهان به عنوان نهمی دست یافت. تاریخ انتشار: 16:12 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۸۱۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در نخستین روز رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان که در تایلند برگزار می‌شود، عصر امروز (چهارشنبه) حافظ قشقایی به عنوان نخستین نماینده ایران در دسته ۵۵ کیلوگرم به روی تخته رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرت یکضرب:

حافظ قشقایی در حرکت نخست خود به راحتی وزنه ۱۱۱ کیلوگرم را بالای سر برد. او در حرکت دوم و سوم خود نتوانست از پس وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی بر بیاید و با ۱۱۱ در جایگاه  قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه بردار میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد