Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین ثوری رئس فدراسیون بوکس گفت: عملکرد تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی جهان قابل قبول بود. تاریخ انتشار: 16:49 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۸۶۹

حسین ثوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار داشت: بهترین بوکسور‌های جهان در میدان بزرگ جهانی حضور پیدا می‌کنند و خوشحالم که تیم ایران را پس از ۸ سال به این مسابقات اعزام کردیم و از عملکرد تیم رضایت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور‌های ما ۵ پیروزی مهم به دست آوردند و موسوی هم به جمع ۸ نفر برتر رسید که موضوع بسیار مهمی است.

وی افزود: با قدرت می‌گویم که در سه مبارزه رای داوران بوکسور‌های ما را بازنده کرد. مسلم مقصودی، احسان روزبهانی و محمد شوریان می‌توانستند برنده باشند، اما داوران به ما نامهربان بودند.

رئیس فدرراسیون بوکس در ادامه گفت: از زحمات کادرفنی تیم ملی و بوکسور‌ها تشکر می‌کنم و مطمئن هستم با همین کادرفنی و برنامه‌ریزی در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک موفق خواهیم بود. پیش از اعزام به میدان جهانی هم گفته بودم که از نتایج تیم ملی حمایت می‌کنم و از امروز به سهمیه المپیک فکر می‌کنیم.

ثوری در پایان خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم ملی مورد حمایت ما  است و با قاطعیت اعلام می‌کنم این تیم روز‌های خوبی برای بوکس ایران به ارمغان می‌آورد. در این ۴ ماه بوکسور‌های ما جسارت خاصی پیدا کرده و رو به جلو مبارزه می‌کنند. امیدوارم در رقابت‌های چین و پاریس که گزینشی المپیک است، موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس حسین ثوری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از 5 اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن 86 کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

با این حال طبق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار "ورزش سه" کادرفنی تیم ملی به جمع بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن 86 کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود 6 ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماههای اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک 2024 پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در 86 کیلوگرم پیش بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در 92 کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از 5 اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در 97 کیلو به خاطر کم کردن تنش های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

دیگر خبرها

  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره | مزیت ویژه‌ای که سریلانکا برای ایران دارد
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • قهرمانی سیاسرانی در شورای جهانی بوکس موی تای
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت