Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: شرکت آب و فاضلاب تهران آمادگی کامل دارد که با ورود شهرداری و توجه آنها به ضرورت پرداخت آب بها، برای حل مشکل آب چیتگر اقدام کند. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا احمدنسب قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تأیید قطع آب پارک چیتگر اظهار داشت: حدود 3 سال و نیم است که شهرداری منطقه 22 تهران یک ریال هم بابت آب‌بهای پارک چیتگر پرداخت نکرده و همکاران ما در شرکت تأمین و تصفیه آب و فاضلاب تهران نهایت همکاری را تاکنون در این زمینه داشته‌اند، به طوری که موضوع را صورت جلسه کردند و توافقات فی مابین در این زمینه را پیگیری کردند، اما تمامی اقدامات نهایتا منتج به نتیجه نشده و همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان تهران علی رغم میل باطنی مجبور شدند آب پارک چیتگر را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: نکته جالب اینجاست که بعد از قطع آب هم شاهد هستیم که هیچ اقدام موثری از سوی شهرداری منطقه 22 جهت پرداخت بدهی های معوق و وصل مجدد آب انجام نشده و به نظر می رسد شهرداری برای حل این مشکل، اراده ای ندارد.

احمدنسب با بیان اینکه "بدهی انباشته شهرداری بابت آب‌بهای پارک چیتگر 22 میلیارد تومان است"، گفت: ما در جلسات مشترک حاضر شدیم که این بدهی را قسط بندی کنیم و حتی اعلام کرده‌ایم در صورت تمایل شهرداری می توان این بدهی را از طرق مختلف مثل تهاتر با بدهی هایی که ما به شهرداری داریم پرداخت کرد اما اراده ای حاکم بر این نیست که از طریق شهرداری بیایند این موضوع را حل کنند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به تأکید رئیس شورای اسلامی شهر تهران برای توجه بیشتری شهرداری این منطقه به مشکل آب چیتگر گفت: شرکت آب و فاضلاب تهران آمادگی کامل دارد که با ورود شهرداری به این موضوع و توجه آنها به ضرورت پرداخت آب بها، برای حل مشکل آب چیتگر اقدام کند؛ چرا که ما معتقدیم فضای سبز پارک چیتگر نه متعلق به آب و فاضلاب تهران است و نه متعلق به شهرداری، بلکه این فضا متعلق به مردم است و همه ما وظیفه صیانت از آن را برعهده داریم. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث

 با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است.

به گزارش تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ميزان حق بيمه شخص ثالث چقدر افزايش مي‌يابد؟ دستور جدید احمدی نژاد درباره بیمه شخص ثالث

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود