Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع اروگوئه ای تاکنون در دربی میلان حاضر نبوده اما می داند شرایط این بازی چگونه است.

طرفداری - دیگو گودین یکی از چهره های کلیدی اتلتیکو مادرید بین سال های 2010 تا 2019 با دیگو سیمئونه بود و همراه با روخی بلانکوس موفق شد قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد. آنها همچنین دو بار به فینال لیگ قهرمانان راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع اروگوئه ای که در تابستان به طور آزاد به اینتر پیوست، در گفتگو با DAZN گفت:

خیلی چیزها در این اینتر می بینیم که مرا به یاد اتلتیکو مادرید در فصل 2013-2014 می اندازد که قهرمان لالیگا شد. جو رختکن، روحیه تیمی، میل بودن در کنار هم و کار خوب و تلاش سخت. همچنین اشتیاق زیاد هواداران اینجا وجود دارد. هواداران احساس درستی دارند اما مساله مهم برای شروع، همیشه مربی است. من چولو را در مادرید داشتم و اینجا کونته را دارم.

داشتن مربیانی مانند آنها حیاتی است. آنها خصوصیتی دارند که همیشه شما را به جلو می برند. باید کاری را که اتلتیکو کرد، تکرار کنیم و بازی به بازی پیش برویم. سیمئونه و کونته خیلی به هم شبیه هستند. به طرز رفتار آنها در طول بازی نگاه کنید. بازیکن در زمین انرژی آنها را دریافت می کند و من می توانم به شما تضمین بدهم که در تمرینات هم آنها همینطور هستند. داشتن یک مربی که به ایده هایش ایمان دارد، در هر مقطع از فصل برای بازیکن حیاتی است.

از گودین در مورد دربی شنبه مقابل میلان سوال شد و او پاسخ داد:

من هرگز در این دربی بازی نکرده ام اما می دانم شرایط آن چگونه است. این بازی را از تلویزیون دیده ام. می دانم چگونه باید در یک "کلاسیکو" مانند این بازی حضور پیدا کنید. می دانم این بازی برای هواداران چه معنایی دارد. از آن بازی هایی است که فارغ از نتیجه، حضور در آن باعث افتخار شماست. هواداران حتی در موفقیت اروپایی نقش حیاتی دارند. باشگاه به اشتیاق نیاز دارد و هواداران این را به باشگاه می دهند. لحظات خوب و بد اجتناب ناپذیر است. به علاوه پروژه، بازیکنان و مربی، شما به هوادارانی نیاز دارید که حمایت کنند و در همان زمان، آنها باید از بازیکنان بخواهند که در اروپا خوب کار کنند. اینتر تمام این فاکتورها را دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم

23 آوریل سال 2003، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های منچستریونایتد و رئال مادرید در حضور 66 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد که این دیدار با برتری 4-3 شاگردان سرالکس فرگوسن خاتمه یافت. هواداران منچستر یونایتد هنگام تعویض رونالدو نازاریو، این ستاره رئال مادرید را تشویق کردند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس