Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در دربی روز یکشنبه بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

 احمد نوراللهی در حاشیه تمرین پرسپولیس در خصوص دربی روز یکشنبه اظهار داشت: این بازی همیشه برای هر دو تیم و هواداران خاص است و حساسیت خودش را دارد. مهم نیست چه تیمی قبل از این بازی نتیجه گرفته یا نگرفته است مهم این است که چه تیمی در آن بازی تلاش بیشتری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم امیداریم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در مورد کاپیتانی‌اش گفت: کاپیتانی یک امانت در دست من بودسیدجلال، حسینی ماهینی و عالیشاه بزرگان تیم هستند امیدوارم بتوانم کمک کنم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا هواداران بازی جذابی خواهند دید یا خیر، گفت: فعلاً هفته‌های اول لیگ است و تیم‌ها هنوز به آن هماهنگی کامل نرسیده‌اند. امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند و در پایان پرسپولیسی‌ها خوشحال باشند.

مهم نتیجه‌ای است که پرسپولیس می‌گیرد

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه آخرین گلی که در دربی زده شد به نام تو بود آیا باز هم گلزنی خواهید کرد یا خیر، گفت: مهم نیست گل بزنم یا نه، مهم نتیجه‌ای است که پرسپولیس می‌گیرد. همه باید برای پیروزی تلاش کنیم و سه امتیاز‌ها را جمع کنیم و باز هم قهرمان شویم.

نوراللهی در مورد اینکه انتقادهای زیادی که از مهاجمان پرسپولیس می‌شود، گفت: ما مهاجمان خیلی خوبی داریم علیپور آقای گل است و جونیور هم اضافه شده است. امیدوارم ما هافبک‌ها فرصت‌های زیادی را برای گلزنی آنها فراهم کنیم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود فرشید اسماعیلی برای دربی بخشیده خواهد شد، گفت: من قوانین را نمی‌دانم.

هافبک پرسپولیس در پایان در مورد اینکه پیش‌بینی‌اش از نتیجه مسابقه چیست، گفت: پیش‌بینی سخت است اما تلاش می‌کنیم پرسپولیس برنده باشد.

بیشتر بخوانید:

کالدرون: امیدوارم شجاع به دربی برسد/ دربی ایران از دنیا تماشاگران بیشتری دارد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ کاپ امارات، شامگاه جمعه تیم‌های فوتبال الوحده و العین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر به سود الوحده به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی لیگ کاپ امارات را از آن خود کند.

احمد نورالله‌ی لژیونر ایرانی الوحده در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و به طور کامل بازی کرد.

تک گل الوحده در این بازی را «پیمنتا پرز لوپز» در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

العین در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال آسیا موفق شده بود در دیدار نیمه نهایی از سد تیم قدرتمند الهلال عبور کند و راهی دیدار نهایی شود اما در این بازی مغلوب یاران نورالله‌ی شد و نتوانست نخستین جام این فصل را کسب کند.

کد خبر 6096004

دیگر خبرها

  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم