Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:11:58 GMT

بیرانوند: علیپور قهرمان دربی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۶۶۵

بیرانوند: علیپور قهرمان دربی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص دربی 90 اظهار داشت:4 روز به دربی مانده یا 3 روز؟ به هر حال امیدوارم با شرایط خوب به دربی برسیم. ما در بازی با نفت برد خوبی داشتیم، دیروز هم ریکاوری و یک بازی دوستانه داشتیم و امیدوارم بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه خوشحالی که خداحافظی نمی‌کنی گفت: بازیکن 26 ساله خنده‌دار است که خداحافظی کند. امسال سال ششم است که در سطح اول هستم و افتخارات زیادی کسب کردم. خیلی‌ها دنبال این بودند که من بعد از خبر خداحافظی‌ام آن را تکذیب کنم ولی سکوت کردم.

بیرانوند با تأکید براینکه مصاحبه‌ای انجام نداده است در پاسخ به یک سؤال خبرنگار گفت از او مصاحبه رسمی در مورد خداحافظی‌اش منتشر شده گفت: من وقتی سکوت می‌کنم یعنی نمی‌خواستم جوابی به این شایعات و حواشی بدهم الان هم می‌بینید که در خدمت پرسپولیس هستم و به دنبال این موضوع هستم که با این تیم ان‌شاءالله قهرمان آسیا شوم. اینکه می‌گویند من مصاحبه کرده‌ام برای سؤال است چون شما باید از من وویس داشته باشید آیا فایل صوتی مصاحبه من را دارید؟ اگر دارید لطفاً رو کنید. شاید بعضی‌ها به اسم من به دیگران پیام می‌دهند ولی اگر شما با خط تلفن همراه من فایل صوتی در مورد مصاحبه دارید لطفاً آن را رو کنید تا من ببینم.

وی در خصوص اینکه حکم هواداران تراکتور و خودش در یک روز صادر شده اما هواداران تراکتورسازی بخشیده شدند، گفت: اتفاقاً در تمرین امروز با بازیکنان و محسن خلیلی صحبت می‌کردم. من و هواداران محترم تراکتورسازی در یک روز محروم شدیم و وقتی متوجه شدم حکم آنها تغییر کرده تعجب کردم. به همین دلیل به مدیریت باشگاه گفتم که چرا برای من محرومیت در نظر گرفته شده اما از طرف دیگر حکم هواداران تیم حریف اجرا نشده است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه مهدی دادرس عنوان کرده حکم بیرانوند امضای کمیته انضباطی و مسئولانش را نداشته است، گفت: حقیقتاً من ندیدم چه کسانی آن حکم را امضا کردند و خبر محرومیتم هم وقتی به من رسید که در تمرین پرسپولیس حضور داشتم

خبرنگاری گفت امروز روزنامه استقلال مدعی شده که هواداران این تیم از حضور بیرانوند در دربی خوشحال هستند که بیرانوند با خنده گفت: طبیعی است که آنها خوشحال باشند چون همه مردم خوشحالند. من گلر ملی هستم و استقلالی‌ها هم خوشحال هستند من قرار است در دربی بازی کنم.

بیرانوانددر پاسخ به این سؤال که وضعیت تمدید  قراردادش چه شد، گفت: کار تمدید قرارداد من تقریباً تمام شده و ان‌شاءالله طی چند روز آینده نهایی می‌شود. البته یکسری پیشنهادات هم هنوز هست و آن بندی هم که برای جدایی گذاشته بودیم در قراردادم وجود دارد که اگر تیمی خواستار من شد جدا شوم اما شرایط به شکلی باشد که پرسپولیس ضرر نکند و پول خوبی نصیب باشگاه شود.

وی در خصوص اینکه روزی که به پرسپولیس آمد مدعی شد می‌خواهد 10 سال در این تیم بماند، گفت: فکر می‌کنم اگر 2 سال دیگر بازی کنم می‌شود10 سال، نمی‌شود؟ در این لحظه خبرنگاری گفت اگر 2 سال دیگر در پرسپولیس بمانید می‌شود 6 سال که بیرانوند پاسخ داد یواش‌یواش جلو می‌رویم.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه نظرش در مورد نتیجه دربی چیست، گفت: احساسات هواداران حساسیت این مسابقه را زیاد کرده است ولی نظر من این است که این بازی مساوی ندارد. من دوست ندارم خدای ناکرده هواداران یکی از دو تیم ناراحت به خانه بروند ولی امیدوارم طوری عمل کنیم که پرسپولیس برنده شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد چه کسی در دربی گل بزند، گفت: واقعاً خیلی دوست دارم که علی علیپور گل بزند. دعا می‌کنم این اتفاق بیافتد و اعتقاد دارم این بازیکن قهرمان پرسپولیس در دربی می‌شود.

256 43

کد خبر 1300946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند عربستان آرامکو ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا باشگاه استقلال حسن روحانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا منصوری که سابقه 10 قضاوت در دربی استقلال و پرسپولیس را در کارنامه دارد، به اولین بار که ماموریت این بازی به او محول شد می‌پردازد و خاطره‌ای جالب از آن بازی تعریف کرد.

منصوری که گفته می‌شود در آخرین دربی این فصل نیز نامش در لحظه آخر از جمع کمک داوران خارج شده، درباره اولین قضاوتش در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس می‌گوید: من داور بین المللی بودم. برایم بازی هیجان انگیز بود. قبل از اینکه وارد استادیوم شویم اصلا فشار و استرسی را احساس نمی‌کردم. آن موقع شرایط طوری بود که اگر خاطرتان باشد هواداران از شب قبل از بازی کنار استادیوم حاضر می‌شدند و صبح زود هم روی سکوها می‌رفتند و کلا هم یک لاین سکوها خالی بود و تمام سکوها پر می‌شد از تماشاگر.

وی ادامه داد: وارد چمن که شدیم از تونل پشتی و دوستان آن موقع خیلی بیشتر هم نارنجک می‌زدند. همین که آمدیم بیاییم داخل نارنجک زدند. مثل الان از تونل وسط هم نمی‌آمدیم و یک مسیر طولانی داشتیم که 6-5 دقیقه طول می‌کشید تا به چمن برسیم. هیجان‌انگیزترین بازی برایم اولین دربی بود. البته دقیقه 88 فکر کنم بودم که پرسپولیس هم عقب بود. یک چیزی به پایم خورد که احساس کردم نمی‌توانم اصلا حرکت کنم. انگار تیر خورده باشی. یک تکه سیمان به پشت پایم کوبیده بودند و اصلا نمی‌توانستم بمانم. محسن ترکی را صدا کردم و گفتم نمی‌توانم! گفت بیخیال دو دقیقه بیشتر نمانده و هر طور شده وایسا تا تمام شود.

منصوری درباره اینکه نسبت به دریافتی‌شان پول کمی دریافت می‌کنند، اینطور واکنش نشان داد: ما هم پولش را می‌گیریم و فحش را می‌خوریم، اما فدراسیون و کمیته انضباطی پول می‌گیرند. یک زمانی می‌گفتند ماموران راهنمایی رانندگی قبض جریمه که می‌نویسند یک درصدی از آن را می‌گیرند، اما درباره ما اینطور نیست و فحش را می‌خوریم و جریمه به حساب فدراسیون می‌رود. البته بگویم وقتی درگیر بازی می‌شوی چیزی را نمی‌شنوی! دایی دوقلو دارم که یکی از آنها بدجور از دست من شاکی می‌شود که بابا این چه شغلی است تو داری و خواهرم فحش می‌خورد!

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس