Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز دردیدار فرماندهان نیروهای مسلح یگان های نمونه مستقر در تبریز با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب ترین قشر در بین مردم هستند گفت : پاسداشت هفته دفاع مقدس یعنی تکریم نیروهای مسلح جان بر کف که در جای جای ایران اسلامی با تلاشی شبانه روز امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران را تضمین میکنند و مردم قدردان این رشادت ها هستند که دشمن را یک روز در آسمان و روزی دیگر در مرزهای خاکی و همچنین در دریا زمین گیر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز افزود : بسیاری از نیروهای مسلح ما در مناطق صعب العبور و مناطقی حافظ امنیت این مرزو بوم هستند که در فصل سرد سال امکان تردد هم در آنها وجود ندارد و مواد غذایی به سختی در اختیار آنها قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه افتخار نیروهای مسلح رهبری و فرماندهی مرجعی عالیقدر برآنهاست ادامه داد: نیروهای مسلح ما تحت امر فرماهدهی کل قوا امام خامنه ای عزیز در جهت حراست از امنیت و آرامش خاک پاک ایران بزرگ با حرکت مسیر بلند خودکفایی از تجهیزات دفاعی و نظامی پیشرفته ای برخوردارند که این توانمندی ها لرزه به اندام دشمنان انداخته است.

نماینده ولی فقیه درآذرباجان شرقی در ادامه با اشاره به راهبرد نه جنگ و نه مذاکره در برابر آمریکا گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی با این راهبرد استراتژیک مقاومت را تنها راه پیروزی بر دشمن عنوان کردند و برای پاسخ به برخی عناصر داخلی که به آمریکا چراغ سبز مزاکره میداند بیان فرمودند که مذاکره با آمریکا در هیچ سطحی انجام نمیگیرد.

امام جمعه تبریز به اشاره به اخراج جان بولتون از کاخ سفید ادامه داد : آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره دست به هرکاری میزند و اخراج مشاور امنیت ترامپ چراغ سبز به این گفتگوهاست اما همان طور با توانمندی های دفاعی در فضا کشور پهباد فوق پیشرفته آنها را ساقط کردیم با تبعیت از راهبرد عدم مذاکره با سران ایالات متحده در این مسیر هم بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر حفظ ارزشها و آرمان های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : جریان شهید زدایی که چند سالی است در برخی از کلان شهرها دنبال میشود و در تلاش است عنوان شهید را از کوچه ها و خیابان ها حذف کند اقدامی شکست خورده از جانب کسانی است خود را در مقابل رشادت ها و فداکاری های سربازان پاکباخته این مرز و بوم به خواب زده اند اما پویش مردمی شکل گرفته از سوی جوانان مومن و انقلابی باعث شده است تا مسئولان ذی ربط نسبت به اصلاح اشتباه صورت گرفته واکنشی موثر داشته باشند.

وی در پایان از امنیت آفرینی و آرامش سازی نیروهای مسلح یگان های نمونه مستقر در آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: اخراج جان بولتون ترامپ آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم