Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در راستای محرومیت‌زدایی در سطح استان اردبیل ۲۲ طرح و پروژه محرومیت‌زدایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: هفته دفاع مقدس نماد برجسته رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است و ما امروز عزت و اقتدار خود را مدیون شهدا هستیم چرا که آنان در دوران دفاع مقدس جان خود در مقابل دشمنان قسم خورده ایران اسلامی  سپر کردند تا وجبی از خاک جمهوری اسلامی ایران را به دشمنان ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 22 طرح محرومیت‌زدایی در استان اردبیل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود افزود: در راستای محرومیت‌زدایی در سطح استان اردبیل 22 طرح و پروژه محرومیت‌زدایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

پیرجاهد با تاکید بر اینکه این طرح‌ها در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف است تصریح کرد: این 22 پروژه در نقاط مختلف به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف از جمله طرح‌های آبرسانی، احداث کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی، مسجد، مدرسه، غسالخانه، خانه محروم و خانه عالم است.

طرح‌های محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر افتتاح می‌شودتهران| 700 میلیون ریال از موقوفات دماوند صرف محرومیت‌زدایی شد116 پروژه محرومیت‌زدایی در مشگین‌شهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه از مجموع این پروژه‌ها چندین طرح و پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود بیان کرد: از مجموع این 22 طرح و پروژه محرومیت‌زدایی‌ 3 طرح و پروژه محرومیت‌زدایی نیز کلنگ‌زنی می‌شود و همچنین 19 طرح محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، روستایی و عشایری سطح استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث بسیج سازندگی در استان اردبیل اطهار کرد: هم‌اکنون 67 پروژه و طرح نیز در مناطق مختلف استان اردبیل در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مردم ولایی مناطق محروم سطح استان اردبیل در دست احداث و اجرا است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد