Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@15:15:50 GMT

دومین نشست نهمین مجلس دانش آموزی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۰۳۲

نمایندگان مجلس دانش آموزی تصویب کردند در افق ۱۴۰۴ مدارس شش ساعتی شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی بعدازظهر چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد.   نمایندگان دانش آموزان سراسر کشور در دومین نشست نهمین دوره مجلس دانش آموزی از وزیر آموزش خواستند به کمبود امکانات و نیروکار در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اعضای مجلس دانش آموزی هر 2سال یکبار انتخاب می‌شوند.   این مجلس ۱۵۰ عضو دارد که نقش مشورتی دارند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مدارس افق 1404 مجلس دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر