Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:16:15 GMT

این دنی آلوس بود که به دنبال یوونتوس بود!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۱۹۰

این دنی آلوس بود که به دنبال یوونتوس بود!

بر خلاف ادعای دنی آلوس، این یوونتوس بوده که علاقه ای به جذب وی نشان نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس در تابستان به همراه تیم ملی برزیل کوپا آمه ریکا را فتح کرد و به دلیل عملکرد فوق العاده در این رقابت ها، جایزه بهترین بازیکن کوپا آمه ریکا را نیز دریافت کرد. قرارداد دنی آلوس در پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته به پایان رسیده بود و علیرغم شایعات فراوان، این مدافع باتجربه برزیلی در پایان به عضویت سائوپائولو در کشور خود درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دنی آلوس مدتی قبل در مصاحبه ای مدعی شد از تیم هایی چون بارسلونا و یوونتوس پیشنهاد داشته، اما خودش ترجیح داده در لیگ برزیل به میدان برود که کالچومرکاتو فاش کرد این ادعا حقیقت ندارد.

 

 

مدیر برنامه دنی آلوس موکلش را به یوونتوس پیشنهاد داده اما این مائوریتسیو ساری بوده که علاقه ای به جذب این مدافع برزیلی نشان نداده است. در واقع سرمربی جدید یوونتوس معتقد بوده ویژگی های دفاعی دنی آلوس در سطح قابل قبولی نیست و به همین دلیل بازگشت وی به تورین منتفی شده است.

 

دو سال قبل دنی آلوس به مدت یک فصل برای یوونتوس بازی کرد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، اما در نهایت بعد از شایعاتی مبنی بر درگیری در بین نیمه فینال کاردیف مقابل رئال مادرید از یوونتوس جدا شده و راهی پاریس شد.

دنیل آلوز پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد

بانوی پیر، یک پای فینال کوپا ایتالیا در فصل ۲۰۲۳/۲۴

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

رقیب بانوی پیر در بازی نهایی، یکی از دو تیم فیورنتینا یا آتالانتا بود. جدال رفت دو تیم با یک گل به سود بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت. فیورنتینا و آتالانتا فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در برگامو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گفتنی است یوونتوس با ۱۴ قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ کوپا ایتالیا به حساب می‌آید و این فرصت را دارد تا پانزدهمین جام این تورنمنت را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. یوونتوس در حالی جواز حضور در فینال جام حذفی را کسب کرده که اوضاع چندان جالبی در مسابقات لیگ ندارد و در رتبه سوم جای گرفته‌است. شاگردان الگری با وجود غیبت در تورنمنت‌های اروپایی، نتوانستند در سری آ پا به پای اینتر جلو بروند و قافیه را به این تیم باختند. کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و البته، قهرمانی احتمالی در جام حذفی، می‌تواند برآیند عملکرد یوونتوس در فصل جاری را مثبت کند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها