Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چند ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یک شبکه ارتشاء و اختلاس در شیلات استان سیستان و بلوچستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

اخبار سیاسی - طی بررسی های به عمل آمده در جریان این پرونده، 13 نفر از اعضای اصلی اداره کل شیلات و دلالانی که اقدام به ارتشاء و صدور مجوزهای غیرقانونی ساخت شناورهای صیادی برای افراد فاقد صلاحیت در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران می نمودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین در تحقیقات صورت گرفته متهمین دستگیر شده به اخذ 7 میلیارد تومان وجوه غیرقانونی (رشوه) از صاحبان و نمایندگان کشتی های ترالر، تبانی در راستای صدور موافقت های اصولی ساخت شناور و نقل و انتقال شناورها به استان های همجوار و هم چنین تضییع حقوق بیت المال و اختلاس 14/5 تن محصول از مزرعه پرورش میگوی شیلات در منطقه گواتر چابهار اعتراف نموده اند.

اقدامات غیرقانونی این افراد خسارات قابل توجهی در حوزه صید و صیادی، محیط زیست دریایی و شناورهای صیادی وارد نموده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان محیط زیست سربازان گمنام امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان