Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی کفاش عصر چهارشنبه در نشست برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های این هفته اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که در نخستین روز این هفته رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در کنار آب‌های خلیج‌فارس بوشهر برگزار و نیروهای مسلح اقتدار و توانمندی‌های خود را به منصه ظهور می‌رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این هفته ضمن رژه نیروهای مسلح و اجرای انواع برنامه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی در شهرستان‌های مختلف یادواره شهدا برگزار می‌شود.

کفاش بابیان اینکه مجری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر است که در این راستا برنامه‌های متنوعی تدوین‌شده است گفت: همایش تجلیل از سربازان نمونه نیروهای مسلح برنامه روز دوم است و همچنین دیدار با سربازان دریابانی و مرزبانی استان بوشهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس موردنظر است.

وی، با اشاره به عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا در سومین روز از هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: حضور فرماندهان نیروهای مسلح و بسیجیان در نماز جمعه و سخنرانی در میان نمازگزاران از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از برگزاری مراسم یادواره شهدای و گرامیداشت عملیات ثامن‌الائمه (ع) خبر داد و بیان کرد: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت فرماندهان شهید فکوری، نامجو، فلاحی، کلاهدوز و جهان آرا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کفاش، تجلیل از پیشکسوتان نیروهای مسلح و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: در طول هفته دفاع مقدس ضمن اجرای انواع برنامه‌های نظامی، فرهنگی، سیاسی، عمرانی در شهرستان‌های مختلف یادواره شهدا برگزار می‌شود.

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها است و برای آشنایی دانش آموزان بافرهنگ جهاد و ایثار نمایشگاه دفاع مقدس در مدارس تشکیل می‌شود.

کد خبر 4722693

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس بوشهر ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، تراب محمدی ظهر روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت را دفاع از شرف، باورها و خاک آن کشور دانست و افزود: مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر، با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد و در این راه رزمندگان سرزمین آفتاب حاضر در جبهه‌ها نیز حضور پررنگی داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند.

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس، افزود: تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به خصوص بین نسل جوان، محور برنامه‌های نهادهای متولی در این روز باشد.

محمدی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر جزو به یاد ماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: سوم خرداد یک نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی (ره) برای موفقیت بزرگ آزاد سازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان نمود.

تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، گلباران مزار مطهر شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، سخنرانی پیشکسوتان جبهه و جنگ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، حضور پیشکسوتان جبهه و جنگ در مدارس، عصر شعر در حوزه دفاع مقدس، اعزام گروهای جهادی، صبحگاه مشترک، پخش مستندات تلویزیونی، پخش نماهنگ و موسیقی تصویری از جمله ویژه برنامه‌هایی بود که در این نشست برای سوم خرداد در استان آذربایجان شرقی پیش‌بینی شد.

کد خبر 6099217

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است