Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:16:27 GMT

فرهنگ دفاع مقدس در فضای استان بوشهر گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۷۴۳

فرهنگ دفاع مقدس در فضای استان بوشهر گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر چهارشنبه در مسئولان دستگاه‌های اجرایی ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهرداری‌های استان بوشهر باید بر اساس هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی و فضای شهرها را به فرهنگ دفاع مقدس تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت خیران و سمن‌ها در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید بهره برد و تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس بر اساس برپایی کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند بیان کرد: با توجه به برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در مرکز استان باید از هم‌اکنون برنامه‌های این کنگره کلید بخورد که نقش شهرداری در این عرصه حائز اهمیت است.

استاندار بوشهر بابیان اینکه تعامل دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی مختلف برای تحقق فرهنگ دفاع مقدس ضروری است گفت: در هفته دفاع مقدس باید دانش آموزان و دانشجویان با فرهنگ حماسه‌آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

گراوند تصریح کرد: نمایشگاه آثار دفاع مقدس در مدارس پسرانه و دخترانه استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی دشمن که بر کشور تحمیل‌شده باید در این راستا از سرمایه ارزشمند فرهنگ هشت سال دفاع مقدس استفاده کرد.

ضرورت استفاده از فرهنگ هشت ساله دفاع مقدس برای شکست دشمن

استاندار بوشهر گفت: امنیت پایدار و اقتدار ایران اسلامی نشأت گرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی رزمندگان است و رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با تأسی و پیروی از قیام عاشورا توانستند دشمنان را شکست دهند و امروز در شرایط جنگ تحمیلی نیز با استفاده از فرهنگ هشت ساله باید این مسیر ادامه یابد.

وی بیان کرد: در هفته دفاع مقدس باید از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج آرمان و حماسه‌آفرینی رزمندگان در شرایط جنگ تحمیلی اقتصادی استفاده کرد.

گراوند بیان کرد: نمایشگاه آثار دفاع مقدس در همه شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برپا می‌شود.

استاندار بوشهر بابیان اینکه تجلیل از خانواده معظم شهدا از جمله فرزندان و اولیاء شهیدان و رزمندگان باید به یک فرهنگ تبدیل شود گفت: امسال کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر برگزار می‌شود.

گراوند خاطرنشان کرد: استان بوشهر در عرصه جهاد و ایثار دارای کارنامه درخشان با پیشینه تاریخی ارزشمند است که در این راستا باید با پشتوانه برگزاری کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر، فرهنگ دفاع مقدس در همه رده‌های سنی جامعه متبلور شود.

کد خبر 4722685

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس استاندار بوشهر ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد