Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه میلان گفت: لوزانو یکی از اهداف اصلی ما در نقل‌وانتقالات بود، اما در نهایت به باشگاه بزرگ دیگری، چون ناپولی پیوست. تاریخ انتشار: 04:30 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۷۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پائولو مالدینی مدیر فنی باشگاه میلان فاش کرد که مسئولان این باشگاه در تابستان چند بار سعی کردند هیروینگ لوزانو ستاره تیم آیندهوون را جذب کند، اما تلاش‌های آنها پاسخی نداد و این بازیکن مکزیکی راهی تیم ناپولی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مدتی لوزانو را زیر نظر داشتیم و در نهایت تصمیم گرفتیم وی را خریداری کنیم. در این راستا با مینو رایولا مدیر برنامه او هم صحبت کردیم، اما در پایان به توافق نرسیدیم تا او را به سن‌سیرو بیاوریم.

اسطوره سابق باشگاه میلان که سمت مدیر فنی این باشگاه را برعهده گرفته، همچنین گفت: فصل گذشته ما با سیستم ۳-۳-۴ بازی می‌کردیم و لوزانو می‌توانست کمک زیادی به میلان کند، اما امسال با تغییر سرمربی روش بازی تیم هم عوض شده است.

مالدینی در پایان خاطرنشان کرد: لوزانو یکی از اهداف اصلی ما در نقل‌وانتقالات بود، اما در نهایت به باشگاه بزرگ دیگری، چون ناپولی پیوست. همچنین نباید فراموش کرد که تجربه بالای آنچلوتی می‌تواند کمک زیادی به پیشرفت این بازیکن کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلان ناپولی میزان مالدینی لوزانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!