Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برزین ضرغامی، مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران، با اشاره به تابلو دزدی‌هایی که طی هفته‌های گذشته از سطح شهر صورت گرفته، گفت: برخی تابلوهای پرتابل شهری در دو منطقه مرکزی و شرقی دزدیده شدند و با پلیس هماهنگ کردیم که آن تیم را گرفتند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیمانکاری پشت پرده تابلو دزدی بوده یا نه، اظهار کرد: هنوز مشخص نیست پیمانکاری پشت این قضیه است یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تحقیقات پلیس تمام شود و نتیجه را ابلاغ کند و سپس ما آن‌ها را اعلام می‌کنیم.

ضرغامی با اشاره به زیانی که شهرداری از تابلو دزدی دیده، تصریح کرد: تقریبا 40 تا 50 میلیون ارزش آن تابلوهای دزدیده شده بود.

مدیرعامل زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا تابلوهای فرهنگی دزدیده شده است؟ گفت: شاید به دلیل پرتابل بودن این تابلوها راحت‌تر پائین آورده می‌شده است چراکه عرشه و بیلبورد را نمی‌توان پائین آورد. کندن و بریدن و جابه جایی این تابلوها نسبت به سایر راحت‌تر بوده به همین دلیل به سراغ آن‌ها رفته‌اند.

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت پرده شهرداری شهرداری تهران برنا دزدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در رابطه با قراردادهای شهرداری یک عده نمی خواهند مردم سود کنند، عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند و این خوب نیست و دور از انسانیت است.

وی افزود: در خصوص تاخیر مترو تهران- کرج باید بپرسم.

زاکانی در توضیحی درباره کمک شهرداری به پلیس در طرح «عفاف و حجاب» اظهارداشت: به هر کسی که هر کاری در شهر در راستای خدمت خود بکند، کمک می دهیم. هر کسی بخواهد خدمتی ارائه بدهد اعلام می کند چه کمکی نیاز دارد و شهرداری نیز بر اساس وظیفه خود کمک می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند