Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رجب زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها نظیر پیاده روسازی میادین و خیابان ها،  ساخت مجموعه های بزرگ فرهنگی و ورزشی،  تکمیل پروژه دوبانده کردن راه بجنورد به جنگل گلستان و سوله مدیریت بحران استان است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از این پروژه ها در دولت گذشته آغاز شده است که این دولت باید آنها را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: هیچ پروژه جدیدی تا زمان اتمام این پروژه ها در استان شروع نمی شود مگر اینکه پروژه بسیار مهم و ضروری برای استان نیاز باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی هم گفت: از مجموع پروژه های نیمه تمام استان ۵۰۰ پروژه بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و البته اتمام پروژه ها با درصد پیشرفت فیزیکی بالا، در اولویت است تا زمان بهره برداری از آن کاهش یابد.

حسن پارسی پور افزود: تلاش می شود پروژه جدید مگر در مواقع ضرورت، اجرایی نشود زیراکه تکمیل پروژه های ناتمام در اولویت اصلی مدیریت عالی استان است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

ط/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی اعتبارات اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود طی سال گذشته به حدود ۷ هزار میلیارد ریال رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدرضا عابدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در 12 ماه سال گذشته در ماهیرود انجام شده که قریب به 7 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت واریز شده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدامات مفید در این مرز، بیش از 25 میلیون لیتر فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافته است گفت: این میزان ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌ مرزی، سهم به سزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت داشته است.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی تصریح کرد: از محل فروش یاد شده بیش از 180 میلیارد ریال به عنوان حق العمل سازمان همیاری‌های شهرداری استان پرداخت شده که در جهت تقویت بنیه مالی شهرداری‌ها و سایر مصارف مالی در سطح استان هزینه خواهد شد.

عابدانی گفت: با آغاز محاسبه میزان سوخت خروجی بر اساس باک پر در مرز ماهیرود، علاوه بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی غرامت به حساب خزانه واریز می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار