Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:51:21 GMT

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۴۶۵

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدری

بسیار بعید به نظر می‌رسد افرادی که به‌طورکلی فعالانی که درزمینه علمی و تحقیقاتی آزمایشگاهی، طبی، داروسازی و ... مشغول به کار هستند، نام محصولات و شرکت سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) را نشنیده باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دایا اکسیر، این شرکت یک مرجع کامل در جهت تهیه مواد آزمایشگاهی و شیمیایی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت معروف پس از ادغام دو شرکت بزرگ به نام‌های شرکت سیگمای شیمی سنت لوئیس و شرکت شیمیایی آلدریچ میلواکی به وجود آمد؛ و در سال ۲۰۱۴ نیز امتیاز آن توسط شرکت مرک آلمان که خود بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است، خریداری شد. گستردگی محصولات شرکت سیگما آلدریچ تمامی نیازهای موجود را در قالب تحقیقات مرتبط طبی، پتروشیمی، صنایع غذایی بسیاری دیگر از زمینه‌ها را پوشش می‌دهد.

هم‌چنین این شرکت آمریکایی با گذشت زمان توانست تولید این محصولات را به شکل و شمایل امروزی و تا به این حد گسترده درآورد.

سیگما آلدریچ

نمایندگی فروش محصولات سیگما آلدریچ

بزرگی و تعدد محصولات در حال تولید این شرکت بر اساس علم روز دنیا بوده و گستردگی وسعت فروش آن به‌طور روزانه در تمامی کشورها در حال پیشرفت است. با توجه به حساسیت مواد تولیدی توسط کمپانی سیگما آلدریچ، محصولات این شرکت مواد لازم را از پایه‌ترین متریال برای تحقیقات و آزمایشات دانشجویی تا پتروشیمی و داروسازی را پوشش می‌دهد. به همین دلیل ساده اما مهم، این برند هم جزء شناخته‌شده‌ترین برندها بوده و به گزینه‌ای رایج برای افراد و مدیران صنایع تبدیل گشته است.

فروش محصولات سیگما آلدریچ در سراسر ایران

با تمامی این تفاسیر اما مهم‌ترین مسئله در وهله نخست تهیه این محصولات از جانب خریداران و دوماً خرید از منبعی مطمئن است؛ اما چرا؟ به علت آن که وجود تحریم‌های اعمال‌شده برای کشور ایران، ارائه محصولات سیگما آلدریچ باید به‌واسطه‌ی شرکتی معتبر انجام شود.

همین امر لزوم توجه به استانداردها و تضمین کیفیت را به همراه دارد. با علم بر این موارد که اهمیت کلیدی خود را آشکار می‌سازند، خریداران مختلف با اهداف مرتبط درزمینهٔ تحقیقاتی و علمی آزمایشگاهی و دیگر زمینه‌های مرتبط می‌توانند، به کمک شرکت دایا اکسیر هر یک از محصولات سیگما آلدریچ را تهیه کنند.

شرکت دایا اکسیر درزمینه ارائه محصولات آزمایشگاهی و شیمیایی در دو صنف جامعه دانشگاهیان و مدیران صنایع فعالیت دارد.

شرکت دایا اکسیر قابلیت تامین مواد آزمایشگاهی مورد نیاز دانشجویان مقطع ارشد و دکتری در رشته‌های علوم آزمایشگاهی و علوم پزشکی در گرایشات مختلف زیر را دارا می‌باشد:

· بیوشیمی

· ژنتیک

· قارچ‌شناسی

· میکروب‌شناسی

· ویروس‌شناسی

· انگل‌شناسی

· ایمنی‌شناسی

· شیمی دارویی

· و ...

 از انواع مشتریان مجموعه دایا اکسیر می‌توان به مراکز زیر اشاره کرد:

§ تحقیقاتی صنعتی

§ صنایع مختلف تولیدی

§ دارویی

§ آرایشی – بهداشتی

§ تولید کیت‌های آزمایشگاهی

§ و ...

فروش محصولات سیگما آلدریچ

توزیع و فروش محصولات سیگما آلدریچ

عمده افراد ترجیح می‌دهند که به شرکتی مراجعه کنند که تمامی قواعد و استانداردهای لازم را در جهت فروش این اقلام در نظر بگیرد. امکان واردات به همراه توزیع و فروش محصولات سیگما آلدریچ توسط شرکت دایا اکسیر امکان دسترسی آسان و حذف مشکلات مرتبط با بخش بازرگانی و ارائه این مواد تخصصی را فراهم کرده است.

شرکت سیگما آلدریچ برای ارتقا بهره‌وری و عملکرد بهتر محققان و فعالان زمینه‌های تخصصی علوم زیستی و شیمی، مواد آزمایشگاهی تخصصی را در قالب گرید های عمومی، تخصصی ارائه می‌کنند. به همین سبب کاربرد این محصولات به شکل کاملاً تخصصی و علمی و یا در جهت کاربرد محدودتر و عمومی می‌تواند خلاصه شود. چرا که با وجود گریدهای متفاوت و مناسب محصولات سیگما آلدریچ این امکان برای خریداران آن فراهم می‌شود که بسته به زمینه و نوع کاربرد، انتخابی درست و دسترسی آسان‌تر به مواد آزمایشگاهی و یا شیمیایی داشته باشند. این گرید ها بر اساس درصد خلوص و نوع کاربرد از یکدیگر متمایز هستند. از جمله این مواد تخصصی و عمومی که در شرکت دایا اکسیر قابل‌عرضه هستند می‌توان به برخی از این موارد اشاره کرد:

- حلال‌ها و اسیدها

- مواد آزمایشگاهی بیوشیمی

- محیط‌های کشت میکروبی

- بافرها و رنگ‌های آزمایشگاهی

- و ...

خرید محصولات آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ

شما می‌توانید تهیه محصولات مرتبط آزمایشگاهی و شیمیایی سیگما آلدریچ با توجه به سابقه و استفاده از متخصصان بازرگانی، شیمی و بیولوژی در شرکت دایا اکسیر، چندان هم دشوار به نظر نمی‌رسد. در اختیار داشتن تجربه واردات و فروش محصولات مرتبط با حوزه‌های مختلف علوم پزشکی، علوم پایه پشتوانه این موضوع است. حتی این شرکت برای تهیه اقلام موردنیاز با برند سیگما آلدریچ، تجهیزات و شیشه‌آلات آزمایشگاهی، کیت‌های تحقیقاتی با همین برند یا دیگر برند ها و سپس فروش آن‌ها با کمک شرکت‌های اروپایی همکاری گسترده‌ای دارد.

لیست هزینه‌های مرتبط با تهیه‌ی این محصولات نیز بر اساس تعیین قیمت به شکل به‌روز و دقیق انجام می‌گیرد. اگر نیاز به تهیه مواد آزمایشگاهی و شیمیایی یا حتی تجهیزات و کیت‌های مرتبط داشته باشید، می‌توانید با یاری شرکت دایا اکسیر به آسانی و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید. درنتیجه حصول اطمینان از اصالت و تضمین محصول نیز شامل حال شما خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محصولات آزمایشگاهی مواد شيميايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  فرمانده انتظامی گلبهار گفت: از این تعداد ۱۸ معتاد متجاهر است  که از نقاط آلوده با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون سازمانی شناسایی و جمع آوری شدند.
 سرهنگ محسن صبری پور افزود:  ۱۱ خرده فروش در سطح شهرستان شناسایی شده که از ناحیه آنان چهار کیلو گرم مواد مخدر و یک هزار و ۶۰ عدد قرص های غیرمجاز کشف و ضبط شده است. 

وی بیان کرد : هم چنین دو نفر قاچاقچی مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می کردند که شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

صبری پور تاکیدکرد: جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در راستای پاکسازی و کنترل محسوس و نامحسوس نقاط آلوده شهرستان گلبهار انجام شده است.

شهرستان گلبهار در ۳۵ کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • فناوری پایدار: دروغی بزرگ!