Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@00:12:08 GMT

یک جامدادی را با حداقل چقدر هزینه می توان پر کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۱۷۳۸

یک جامدادی را با حداقل چقدر هزینه می توان پر کرد؟

 بررسی‌های صورت گرفته از بازار لوازم‌التحریر نشان می‌دهد که برای خرید یک بسته دوازده‌تایی مداد مشکی یا قرمز می‌توانید بین هشت تا ۲۳ هزار تومان هزینه کنید. البته برندهای معروف‌تر و گران‌قیمت‌تر نیز هستند که هر مداد آن‌ها حدود ۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.همچنین مدادهای طرح‌دار که بیشتر برای کودکان تولید می‌شود نیز به قیمت حدود ۳۰۰۰ تومان به فروش می رسد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودکارهای معمولی را نیز می‌توانید با قیمت ۹۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان تهیه کنید.برای خرید اتود نیز که امروزه جای مداد را برای بیشتر دانش‌آموزان گرفته، باید حداقل ۵۰۰۰ و حداکثر ۶۵ هزار تومان هزینه کنید.

هر بسته مداد رنگی ۱۲‌ تایی نیز بین ۱۹ تا ۳۵ هزار تومان قیمت دارد. البته بسته‌های مدادرنگی‌ شش تایی نیز در بازار به چشم می‌خورد که حدود ۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.

به گفته فروشندگان بیشترین قیمت بسته‌های شش‌تایی مدادرنگی حدود ۱۵ هزار تومان است.

اما عجیب‌ترین محدوده قیمت مربوط به پاک‌کن و تراش است، به طوری‌که قیمت هر دو این محصولات از ۱۰۰۰ تومان شروع می‌شود و قیمت پاک‌کن به ۲۵ هزار تومان و قیمت تراش به ۳۰ هزار تومان نیز می‌رسد.فروشندگان می‌گویند که گران‌ترین پاک‌کن‌ها برندهای آلمانی هستند و تراش‌های ایستاده نیز قیمت بالا را در این بخش دارند.

غلط‌گیر نیز به قیمت حدود ۵۰۰۰ تا ۲۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خط‌کش‌های تکی به قیمت حدود ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان عرضه‌ می‌شود، اما قیمت بسته‌های خط‌کش شامل نقاله و گونیا به ۵۰۰۰ تا ۱۷ هزار تومان می‌رسد. قیمت پرگار نیز ۶۰۰۰ تا ۱۰ هزار تومان است.

انواع جامدادی نیز در ساده‌ترین حالت ۵۰۰۰ تومان قیمت دارد، اما قیمت طرح‌های خاص این کالا به ۶۵ هزار تومان هم می‌رسد.

2323

کد خبر 1301037

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کودکان لوازم التحریر مدرسه آرامکو عربستان ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی استان البرز باشگاه استقلال محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟

اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما هفت میلیارد تومان است، در ادامه به بررسی آپارتمان‌هایی می‌پردازیم که با این سرمایه می‌توانید خریداری کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، یک واحد آپارتمان ۹۵ متری دو خواب، ساخت سال ۱۳۹۸ در محله دریاچه شهدای خلیج فارس هفت میلیارد تومان ارزش دارد.

با سرمایه‌ای حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک واحد ۶۹ متری در تهرانپارس شوید. این آپارتمان دو اتاق خواب و سنی حدود ۱۸ سال دارد.

آپارتمان دیگری در محله پیروزی تهران با زیربنای ۹۲ متر و دو اتاق خواب، در حالی که چهار سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محله افسریه تهران قیمت یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری با دو اتاق خواب و سنی حدود ۵ سال، ۶ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

یک خانه ۷۳ متری در کوی فردوس در حالی ۱۵ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

با سرمایه هفت میلیارد تومانی می‌توانید در محله سازمان برنامه صاحب‌خانه شوید. این آپارتمان ۷ میلیارد تومانی، ۷۵ متر، دو خوابه و ساخت سال ۱۳۸۷ است.

یک واحد آپارتمان ۷۶ متری در محله بهار تهران با ۸ سال سن و دو اتاق خواب به قیمت ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت و مشخصات آپارتمان‌های دیگر جدول زیر را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • عملیات دائمی در لیتوانی پروژه‌ای هزینه‌بر برای ارتش آلمان
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت مرغ در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول