Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ادن هازارد، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید در بازی شب گذشته، برای نخستین بار در یک میدان اروپایی برای تیم جدیدش به میدان رفت و در طول بازی عملکردی دور از انتظار داشت تا رئالی ها نخستین دیدار از فصل جدید لیگ قهرمانان را با شکست  سه بر صفر برابر پاری سن ژرمن آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که زین الدین زیدان ۲ مهره کلیدی خود یعنی لوکا مودریچ و سرخیو راموس را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت، ادن هازارد که با قراردادی ۹۰ میلیون یورویی در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید پیوست و امید زیادی به تکرار نمایش‌های خوبش در سانتیاگو برنابئو وجود داشت، نتوانست خودی نشان دهد تا تیمش این بازی را با شکستی سنگین به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: چلسی باید در بازی بعدی پیروز شود

ریو فردیناند، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد ضمن اشتباه خواندن تصمیم هازارد برای پیوستن به رئال مادرید، گفت: وقتی بازیکنی به یک تیم جدید آن هم تیمی مانند رئال مادرید می‌رود، باید بتواند از تمام توپ‌هایی که به او می‌رسد به خوبی استفاده کند و قدر موقعیت‌ها را بداند.

فردیناند که به عنوان کارشناس در شبکه تلویزیونی بی تی اسپورت صحبت می‌کرد، گفت: رئال به تیمی با میانگین سنی بالا تبدیل شده که در مسیر درستی قرار ندارد. آن‌ها در حال حاضر فروغ چندانی ندارند و این موضوع می‌تواند در طولانی مدت روی عملکرد هازارد تاثیر بدی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اولین بازی اروپایی هازارد در ترکیب کهکشانی ها/ مثلث مرگبار پاریسی ها، غایبان بزرگ بازی امشب

فردیناند در خصوص جایگاه ستاره بلژیکی در ترکیب آبی پوشان لندنی اظهار داشت: زمانی که هازارد در چلسی بازی می‌کرد، یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا بود. او در چلسی مرد اصلی تیمش بود و همه توپ‌ها برای او ارسال می‌شد، اما در رئال شرایط اینگونه پیش نمی‌رود و من نگرانم که او در زمان بدی به این تیم پیوسته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس

توییتر بایرن مونیخ یاد بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در فصل 12-2011 را زنده کرد.

طرفداری | دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ بازهم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

بایرن مونیخ با پیروزی مقابل آرسنال و رئال مادرید هم با عبور از سد منچسترسیتی حال بار دیگر در یک مصاف جذاب، دیدنی و البته کلاسیک در لیگ قهرمانان اروپا و مرحله نیمه نهایی روبروی هم قرار می‌گیرند. توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ اما با تصویری از مانوئل نویر و کریستیانو رونالدو در ضیافت پنالتی‌ها و بازی این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل 12-2011 برای رئالی‌ها کری خوانده است.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در آن فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که در هر دو دیدار رفت و برگشت دو تیم با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده بودند تا بدین‌ترتیب این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی‌ها اما باواریایی‌ها با درخشش مانوئل نویر به فینال این مسابقات صعود کردند. کریستیانو رونالدو، کاکا و راموس پنالتی‌های خود را در مقابل نویر از دست دادند تا بایرن درنهایت به بازی پایانی راه یابد.

توییتر رسمی بایرن مونیخ: بعدش چی شد؟

بایرن مونیخ اما در فینال لیگ قهرمانان 12-2011 مقابل چلسی قرار گرفت که این مسابقه در وقت‌های قانونی به نتیجه 1-1 به پایان رسید. مونیخی‌ها اما این‌بار در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا چلسی به اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا برسد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • آیا بازیکنان چلسی ارق به پیراهن دارند؟ جو کول و ریو فردیناند پاسخ می دهند / زیرنویس فارسی
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم