Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:37:46 GMT

تجاوز ۷ جنگنده اسرائیلی به حریم هوایی لبنان

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۴۴۹

هواپیماهای رژیم صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به حریم هوایی لبنان، قطعنامه ۱۷۰۱ را نقض کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از العهد، ارتش لبنان در بیانیه‌ای به تجاوز هفت فروند هواپیمای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان اشاره کرد.

بر اساس این بیانیه، ابتدا یک فروند پهپاد جاسوسی اسرائیلی از غرب شهرک الناقوره وارد حریم هوایی لبنان شد و به فعالیت جاسوسی بر فراز مناطق بیروت و حومه،‌بعلبلک، ریاق، بقاع غربی و جنوب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه چهار هواپیمای جنگی دشمن اسرائیلی از فراز آسمان شهرک علما الشعب به حریم هوایی لبنان تجاوز کردند و عصر دیروز هم دو فروند هواپیمای دیگر دشمن از فراز شهرک الناقوره به حریم هوایی لبنان تجاوز کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک پگاه آهنگرانی انتخابات اسرائیل تعلیق جودوی ایران سعید ملایی اسرائیل رژیم صهیونیستی لبنان نقض حریم هوایی جنگنده آرامکو عربستان هپکو اراک پگاه آهنگرانی انتخابات اسرائیل تعلیق جودوی ایران سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • تایوان: ۲۲ هواپیمای چینی حریم ما را نقض کردند