Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@20:28:18 GMT

واکنش میراسماعیلی به تعلیق جودوی ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۴۵۰

واکنش میراسماعیلی به تعلیق جودوی ایران

رئیس فدراسیون جودو گفت: برای حل این موضوع دیپلماسی خودمان را با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهیم داشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، آرش میراسماعیلی در واکنش به تعلیق جودوی ایران گفت: این کار بسیار عجولانه و ناعادلانه انجام شد و سناریوی از پیش تعیین شده بود و متاسفانه ورزشکار ما هم وارد این موضوع شد و در نهایت ایمیلی که امروز دریافت کردیم ، مطلع شدیم تعلیق انجام شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جودو ادامه داد: ١٣ سپتامبر ایمیلی دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود ، پنج نَفَر را برای کمیته انظباطی به منظور بررسی موضوع ایران منصوب کردند و از من خواسته بودند گزارشی را ارائه کنم که دفاع ایران به چه صورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون جودوی ایران تعلیق شد

مهلت ۲۱‌روزه ایران برای اعتراض به تعلیق جودو

آرش میراسماعیلی با اشاره به ایمیلی که امروز با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بصورت کتبی برای دفاع ارائه شده ،توضیح داد: متاسفانه به یکباره دیدیم ایمیلی که امروز فدراسیون جهانی ارسال کرده ، کاملا جدا از روالی است که خودشان تعیین کردند و حتی قرار بود در گرندپری وإسکندریة ٢٢ و ٢٣ سپتامبر کمیته انظباطی برگزار و بصورت موقت ایران را تا رسیدگی نهایی ، تعلیق کنند اما در إیمیل امروز کاملا تمام موارد فدراسیون جهانی نقض شد.

وی با بیان اینکه گزارش فدراسیون جهانی از جودو ایران حاوی ادعاهای دروغین نسبت به جودوی ایران بوده تصریح کرد : فدراسیون جودو در هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دیپلماسی خودش را خواهد داشت که امیدوارم از این مرحله سخت و تعلیقی که همراه با تحریم ها علیه مردم ایران بوده عبور کنیم و در این جنگ نابرابر به عنوان سرباز مملکت که به آب و خاک پایبند است ، پیروز شویم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آرامکو عربستان هپکو اراک پگاه آهنگرانی انتخابات اسرائیل تعلیق جودوی ایران سعید ملایی آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو تعلیق جودو ایران وزارت ورزش آرامکو عربستان هپکو اراک پگاه آهنگرانی انتخابات اسرائیل تعلیق جودوی ایران سعید ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • واکنش ارتش اشغالگر به تعلیق محموله تسلیحات آمریکا
  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر