Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فرانسه، "آنتونیو گوترش"  دیروز (چهارشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی در مقر سازمان ملل در نیویورک با ابراز امیدواری از این که این توافق گامی بسیار مهم در حل سیاسی درگیری ها باشد، افزود: "گیر پیترسون" نماینده سازمان ملل در سوریه نیز ملاحظات نهایی را با طرف های سوریه ای اعمال کرده است.

 سازمان ملل ماه هاست تلاش می کند به هدف استفاده از نظرات کارشناسان و نمایندگان جامعه مدنی، این کمیته  ۱۵۰ نفره را که ۵۰ عضو آن را دولت سوریه  و ۵۰ نفر را گروه های مخالف و ۵۰ نفر دیگر را نماینده سازمان ملل در سوریه انتخاب می کند، تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضا هنوز بر سر اسامی لیست سوم این کمیته به توافق نرسیده اند و این موضوع باعث بروز اختلافاتی میان دمشق و سازمان ملل شده است اما دیپلمات ها می گویند این اختلافات در تابستان امسال کاهش یافته است.

 گروه های مخالف خواهان نوشتن یک قانون اساسی جدید برای سوریه هستند اما دولت سوریه پیشنهاد می دهد که اصلاحاتی در قانون اساسی کنونی صورت گیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوریه آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اجرای قانون اساسی در حوزه‌های مختلف مدنظر باشد
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی