Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@07:26:30 GMT

بوشهر| شهرداری بیدخون عسلویه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۲۸۴۹

بوشهر| شهرداری بیدخون عسلویه افتتاح می‌شود

با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شهرداری بیدخون در شهرستان عسلویه افتتاح می‌شود ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

رئیس شورای شهر بیدخون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با بیان اینکه با موافقت هیئت دولت بیدخون به شهر ارتقاء یافت اظهار داشت: با ارتقاء بیدخون به شهر، خدمات مناسب‌تری به شهروندان ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین میرزایی بیان کرد:  ارتقاء بیدخون به شهر یکی از مطالبات مردم این منطقه در شهرستان عسلویه است تا خدمات به شهروندان بیدخونی افزایش یابد.

وی از آئین افتتاح شهرداری بیدخون خبرداد و بیان کرد: شهرداری بیدخون فردا با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان و استاندار بوشهر افتتاح می‌شود.

رئیس شورای شهر بیدخون افزود: افتتاح شهرداری از آرزوهای دیرینه مردم شهر بیدخون بوده است که به لطف خدا و پیگیری مسئولان برآورده شد.

100 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به عمران شهری بوشهر اختصاص یافت18 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به حساب شهرداری‌های جنوب استان بوشهر واریز شد57 پروژه جنوب استان بوشهر از محل اعتبارات نفت تکمیل شد

میرزایی با اشاره به انتخاب شهردار بیدخون تصریح کرد: کاظم رضوی به عنوان سرپرست شهرداری بیدخون منصوب شده است.

وی افزود: شهرستان عسلویه دارای سه شهر، نخل تقی، چاه مبارک و بیدخون به مرکزیت شهر عسلویه  است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رئیس جمهور به سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و برای حضور در مراسم افتتاح ابرطرح چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد این کشور شد.

آقای رئیسی در این سفر یک روزه، ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا، ابرطرح چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به‌طور رسمی افتتاح می‌کند. سپس، مراسم استقبال رسمی از آقای رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو، برگزار خواهد شد. دیدار دو جانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی، دیگر برنامه‌های این سفر است.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • استقرار شهرداری ویژه بافت تاریخی بوشهر در حال پیگیری است
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • ویدیو/ رئیسی در سریلانکا؛ تبادلات فرهنگی بین دو کشور در اوج
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا