Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درهفته دولت امسال با طراحی مدیران رسانه ملی رکورد حضور مسئولان در رادیو و تلویزیون شکسته شد و 978 ساعت و ده دقیقه از بهترین لحظات جدول پخش صداوسیما در اختیار اهالی خیابان پاستور قرار گرفت تا بی واسطه دستاوردها و تلاش‌هایشان را برای مردم بیان کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، بخش ­های خبری و شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی سراسری رتبه ­های اول تا چهارم را در روایت تلاش­ های دولت به دست آوردند
در هفته دولت، معاونت سیاسی در بخش های مختلف خبری خود بیش از 126 ساعت و 23 دقیقه را به انعکاس خدمات دولت و صحبت‌های دولتمردان اختصاص داد که در میان آن‌ها بخش‌های مختلف خبری شبکه خبر پیشتازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه‌های تلویزیونی سراسری نیز در این هفته 53 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده و یا برنامه‌هایی درباره خدمات دولت پخش کرده‌اند که در میان آن‌ها شبکه سه سیما با 14 ساعت و 30 دقیقه در رأس قرار دارد.
شبکه‌های سراسری معاونت صدا هم در این یک هفته، 89 ساعت و 13 دقیقه از برنامه های خود را به قوه مجریه اختصاص دادند که در میان آن‌ها سهم شبکه رادیویی "گفتگو" با 16 ساعت و 40 دقیقه بیش از سایرشبکه‌ها بوده است.
شبکه های تلویزیونی استانی هم در هفته دولت 291 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده یا برنامه‌هایی در زمینه خدمات دولت پخش کرده اند که در میان آن‌ها شبکه استانی همدان با 26 ساعت و 36 دقیقه رکورددار است.
شبکه های رادیویی استانی هم 394 ساعت و 45 دقیقه از بهترین لحظات خود را به بیان خدمات دولت دوازدهم اختصاص داده اند که در میان رادیوهای استانی، رادیو گلستان با 35 ساعت و 27 دقیقه فعال‌ترین آن‌ها بوده است.
شبکه‌های مختلف معاونت برون‌مرزی هم در هفته دولت 20 ساعت و 37 دقیقه از برنامه‌های خود را به تلاش‌های دولتمردان اختصاص دادند و گوشه‌هایی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را به تصویرکشیدند.
رادیوهای برون‌مرزی هم در این هفته دست خالی از بیان دستاوردهای دولت دوازدهم بیرون نیامدند و دو ساعت و چهل و دو دقیقه از برنامه‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند.
این میزان ساعات فقط مختص برنامه‌هایی است که برای معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان قابل احصاء بودند و ساعات و دقایق فراوانی هم در صدا و هم در سیما وجود دارد که به هیچ عنوان قابل جمع بندی نیست و یا در اختیار قوه مجریه یا راوی تلاش‌های دولتمردان در قالب های مختلف بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آنتن صداوسیما خیابان پاستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد