Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@04:42:07 GMT

بولتون از سیاست خارجی ترامپ انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۰۵۴

بولتون از سیاست خارجی ترامپ انتقاد کرد

پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا از تلاش‌های دونالد ترامپ برای مذاکره با کره‌شمالی و ایران انتقاد کرد و هشدار داد که این‌ها "محکوم به شکست" است. او همچنین از عدم اقدام شدیدتر ترامپ در اوایل امسال بعد از آنکه ایران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد، انتقاد به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از حاضران در ضیافت ناهاری که بولتون در آن حضور داشت، به پایگاه هیل گفت: بولتون بدون اینکه نامی از ترامپ ببرد، چندین بار او را شماتت کرد.  

کاخ سفید درباره اظهارات منتصب به بولتون هنوز اظهارنظری نکرده است. براساس گزارش‌ها، اظهارات تند این مقام سابق کاخ سفید موجب شد تا ترامپ نشست با مقام‌های ارشد طالبان در کمپ دیوید را چند روز پیش از سالروز حملات ۱۱ سپتامبر لغو کند. بولتون به تازگی از دولت ترامپ کناره‌گیری کرد.

بولتون در آن محفل خصوصی، طرح برگزاری این نشست را "توهین" به قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر و خانواده آنان توصیف کرد که یک "سیگنال وحشتناک" به متحدان آمریکا ارسال می‌کرد.

310311

کد خبر 1301131

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جان بولتون دونالد ترامپ آرامکو ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ عربستان ایالات متحده آمریکا اربعین استان آذربایجان شرقی محمدجواد ظریف باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است