Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@16:27:17 GMT

دستگیری باند سارقان مسلح احشام در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۵۴۷

دستگیری باند سارقان مسلح احشام در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه احشام خبر داد و گفت:‌ اعضای این باند به ۷ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان‌های شازند و خرم‌آباد اعتراف کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای نخستین شهریورماه امسال با وقوع سرقت مسلحانه احشام در یکی از روستاهای شهرستان شازند، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد و تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس شازند، تحقیقات تخصصی خود را در این زمینه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستانی افزود:‌ در مراحل تحقیقات پلیس سرنخ هایی از یک باند ۳ نفره سرقت که در یکی از روستاهای شهرستان لرستان ساکن بودند، به دست آمد و با همکاری پلیس لرستان، تحقیقات نامحسوس پلیس برای دستگیری آنان آغاز شد.

وی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده مشخص شد که اعضای این باند در حال برنامه ریزی سرقتی دیگر در استان مرکزی هستند که سرانجام سارقان در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنان یک قبضه سلاح شکاری کشف و توقیف شد.

شهرستانی با اشاره به اعتراف دستگیرشدگان به چندین سرقت مسلحانه در شهرستان های خرم آباد و شازند گفت: با توجه به اسناد و مدارکی که در مراحل رسیدگی به پرونده اعضای این باند سرقت به دست آمد، سارقان به ۵ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان خرم آباد، ۲ سرقت مسلحانه احشام در شازند و یک سرقت منزل در تهران اعتراف کردند.

وی با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس از اعضای این باند گفت: دستگیر شدگان با دستور مرجع قضائی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ خطر قرمز پلیس استان هر گونه اخلال در نظم و آرامش شهروندان است و هنجارشکنان بدانند که پلیس با هر گونه اقدام در جهت سلب آرامش عمومی با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در پی وقوع چند فقر سرقت خودرو در این شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
هادیان افزود: با بررسی‌های میدانی و کار دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی در کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی این فرماندهی در نهایت هویت ۲ عامل اصلی این سرقت‌ها شناسایی و از مخفیگاه این باند پنج دستگاه خودرو مسروقه کشف شد ومتهمان به مراجع قضایی تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران