Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-27@00:47:37 GMT

خبر‌های داغ از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۳۵۶۲

به گزارش صدای ایران از خبرورزشی، آنچه در اتفاقات تیم امید مشخص شد، ضعف شدید فدراسیون است که نتوانسته یک تصمیم درست برای آن‌ها بگیرد. فدراسیون کرانچار را برکنار کرد، چون به عملکردش انتقاد داشت. دستمزد او هم بالا بود. به همین خاطر سر وقت مربی جدیدی رفت. توقع این بود که حداقل آن‌ها کسی را انتخاب کنند که به وضعیت تیم امید سر و سامان دهد و همه را به صعود امیدوار کند ولی سراغ گزینه‌ای رفتند که تجربه‌ای نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته فنی هم به این نتیجه رسیده که فرهاد فعلاً تجربه نشستن روی نیمکت تیم امید را ندارد و برای او کاملاً زود بود که روی چنین نیمکتی بنشیند. نتیجه‌ای که البته خیلی دیر به آن رسیده‌اند. فرهاد هم در این بین پیام فرستاده همین حالا مشتری دست به نقد دارد و اگر در تیم امید نباشد، تیم دارد. یکی از استقلال به او گفته در صورتی که استراماچونی در شهرآورد نتیجه نگیرد برکنار می‌شود و سکان هدایت تیم محبوبش به او خواهد رسید. همین حالا مربی ایتالیایی علاقه‌مند است استعفا بدهد و برود ولی باشگاه می‌گوید با چنین رفتاری مخالف است.

آیا اخبار جنجالی در راه است؟ نکته اینجاست که دوشنبه دیگر تکلیف شهرآورد مشخص شده و فرهاد راحت‌تر می‌تواند تصمیم بگیرد. منتظر یک روز پرخبر باشید.

البته شنبه هم قرار است کمیته فنی جلسه‌ای برگزار کند و اعضا درباره فرهاد مجیدی به بحث و تبادل نظر بپردازند و به یک تصمیم مشترک برسند. استیلی در این جلسه شرکت می‌کند و احتمالاً فرهاد هم برای ارائه توضیح دعوت می‌شود ولی جلسه اصلی دوشنبه با حضور تاج برگزار خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی