Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری ۱۷۵ متعاد متحاجر و مواد فروش ساکن پیرامون مدارس بندرعباس -تا شعاع دوکیلومتری- اجرای طرح رزمایش "نشاط یک" و تشدید طرح پاکسازی محلات و صنوف حاشیه مدارس در سطح استان خبر داد. ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سرهنگ عباس‌علی بهدانی‌فرد صبح امروز در نشستی پیرامون بازگشایی مدارس گفت: ماموران انتظامی استان در ادامه طرح ارتقا امنیت اجتماعی و به‌منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد و با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، طرح پاکسازی محلات آلوده و صنوف حاشیه مدارس  را با عنوان رزمایش زنگ نشاط یک در سطح استان اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اجرای این طرح که در تمام مناطق آلوده بندرعباس اجرا شد ضمن پلمب چهار واحد و منزل متعلق به خرده‌فروشان تا شعاع دو کیلو متری حاشیه مدارس، 25 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر و 150 نفر معتاد متجاهر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به یگان منتقل شدند.

بهدانی‌فرد خاطرنشان کرد: در این رابطه در بازرسی از صنوف و منازل خرده‌فروشان حاشیه مدارس 107 کیلو انواع مواد مخدر و یک هزار عدد قرص روانگردان در بسته‌های کوچک و آماده توزیع  به همراه 14 آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.مرکز درمان، نگهداری و اشتغال بانوان معتاد متجاهر در تبریز راه‌اندازی می‌شودساماندهی بیش از 13 هزار معتاد متجاهر در سال 9713000 معتاد متجاهر در خراسان رضوی جمع‌آوری شدند
وی اظهار داست: علاوه بر طرح نشاط یک از ابتدای سال‌جاری تاکنون 252 طرح پاکسازی در سطح استان اجرا  شد که در این راستا  236 کیلو انواع مواد مخدر کشف، 131 نفر خرده‌فروش و 21 هزار و 631 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

این مقام ارشد انتظامی استان هرمزگان همچنین از اولیا، مربیان و مدیران مدارس مختلف تحصیلی خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه توزیع و فروش مواد مخدر، مواد دخانی و دیگر اقلام ممنوعه در صنوف حاشیه مدارس، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و پلمب واحد صنفی متخلف اقدام شود.

انتهای پیام/ح

R7558/P/S1433,6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان سمنان معتاد متجاهر ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: با تلاش و کوشش صورت گرفته در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و زیرمجموعه این معاونت و همراهی با سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط، در سایه همدلی، صمیمیت، وحدت و انسجام، موفقیت‌های بسیاری به دست آمد.

وی افزود: دستیابی به رشد اقتصادی مثبت، احیا واحدهای راکد، کاهش تورم، ایجاد فرصت شغلی برای بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر از محل احیا واحدهای راکد و سایر موارد از جمله دستاوردهای به دست آمده در استان سمنان در دولت سیزدهم تاکنون است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲، با اقدامات صورت گرفته و تمهیدات اندیشیده شده توسط ستاد انتخابات استان، انتخابات به بهترین شکل ممکن به انجام رسید، تاکید کرد: استان سمنان بواسطه تدین و دینداری در زمره استان‌های موفق در طرح عفاف و حجاب و رعایت مردم در این حوزه است.

هاشمی با بیان اینکه با اجرای موفق طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان، امروز معتاد متجاهر در استان وجود نداشته و زمینه بازگشت به خانواده و اشتغال برخی از این افراد نیز فراهم شد، گفت: درصد باسوادی در استان سمنان از سطح میانگین کشوری بالاتر بوده و این استان به عنوان یک استان دانشگاهی شناخته می‌شود.

به گزارش مهر، در این مراسم فرج الله شوشتری به عنوان معاون استاندار سمنان منصوب و از خدمات احمد ریواده قدردانی شد.

کد خبر 6091120

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد