Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:41:36 GMT

«ژن خوک» به خانه ها آمد/ببینید

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۳۶۵

«ژن خوک» به خانه ها آمد/ببینید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید سهیلی که پیش از این تجربه ساخت فیلم‌های اعتراضی بسیاری را در کارنامه خود داشته در «ژن خوک» هم به سراغ یکی دیگر از معضلات جامعه امروز رفته و آن را به نقد کشیده است.

هادی حجازی فر، سینا مهراد، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی، صبا سهیلی، قربان نجفی، علیرضا مهران، شهین تسلیمی، مهدی دانایی مقدم، احمد مینایی، افشین اخلاقی، فرشید نزاکتی، علی رحیمی، وحید کرمانی، مهسا آبیز با حضورِ الناز حبیبی و هنرمندیِ جمشید هاشم ‌پور دیگر بازیگران «ژن خوک» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ژن خوک» نوروز امسال در سینماها اکران شد و به فروش بیش از ۳ میلیارد تومان رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما نازنین بیاتی نمایش خانگی سعید سهیلی ژن خوک سینا مهراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در تحقیقات انجام شده در این زمینه سه متهم و یک نفر مالخر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی افزود: سارقان در بازجویی خود به 24 فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه باغ های این شهرستان اعتراف کردند.

او به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

 

دیگر خبرها