Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@22:22:57 GMT

انتقاد بولتون از سیاست خارجی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۳۷۱

انتقاد بولتون از سیاست خارجی ترامپ

مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در مراسمی خصوصی از استراتژی سیاست خارجی دولت ترامپ به سختی انتقاد کرد ولی مستقیما نامی از او نبرد.

پایگاه خبری پولیتیکو گزارش داد، جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق آمریکا از تلاش‌های دونالد ترامپ برای مذاکره با کره‌شمالی و ایران انتقاد کرد و هشدار داد که این‌ها "محکوم به شکست" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از عدم اقدام شدیدتر ترامپ در اوایل امسال بعد از آنکه ایران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد، انتقاد به عمل آورد.

یکی از حاضران در ضیافت ناهاری که بولتون در آن حضور داشت، به پایگاه هیل گفت: بولتون بدون اینکه نامی از ترامپ ببرد، چندین بار او را شماتت کرد. 

کاخ سفید درباره اظهارات منتسب به بولتون هنوز اظهارنظری نکرده است. براساس گزارش‌ها، اظهارات تند این مقام سابق کاخ سفید موجب شد تا ترامپ نشست با مقام‌های ارشد طالبان در کمپ دیوید را چند روز پیش از سالروز حملات ۱۱ سپتامبر لغو کند. بولتون به تازگی از دولت ترامپ کناره‌گیری کرد.

بولتون در آن محفل خصوصی، طرح برگزاری این نشست را "توهین" به قربانیان حملات ۱۱ سپتامبر و خانواده آنان توصیف کرد که یک "سیگنال وحشتناک" به متحدان آمریکا ارسال می‌کرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • باقری در نشست بریکس چه گفت؟