Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرخپوشان به دنبال پیروزی در بازی حساس مقابل استقلال هستند تا بتوانند روند رو به رشد خود را ادامه دهند.  
به گزارش آریا، سیدجلال حسینی در بازی با صنعت نفت روی نیمکت نشست تا آماده دیدار مقابل استقلال شود. او همواره در بازی با استقلال چهره درخشانی بوده و در فاز دفاعی و هجومی اثرگذار ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون دربی لیگ شانزدهم که موفق به گلزنی شد یا دیگر دربی های لیگ دوازدهم و سیزدهم که از عوامل اصلی کلین شیت سرخ ها بود. حال او در دربی پیش رو به رکوردهایی جالب دست خواهد یافت و از آمار فرهاد مجیدی گذر خواهد کرد. جلال حسینی در این دربی با 37 سال و 7 ماه در مقابل حریف ایفای نقش خواهد کرد تا رکورد فرهاد مجیدی را به عنوان سومین بازیکن مسن دربی بشکند. در رتبه اول و دوم رضا عنایتی و نیلسون کوریا جونیور جای دارند. نکته جالب این که عنایتی در 39 سالگی به عنوان یک مهاجم در مقابل پرسپولیس به میدان رفت و حالا سیدجلال برای رسیدن به او باید 2 سال دیگر در جمع سرخ ها باقی بماند.
از طرف دیگر سیدجلال حسینی برای هفتمین بار بازوبند کاپیتانی را در بازی دربی در اختیار خواهد داشت و با گذر از رکورد مجیدی، در کنار افشین پیروانی و علی پروین قرار خواهد گرفت. کریم باقری و همایون بهزادی نیز بالاتر از آن ها هستند و سیدجلال می‌تواند رکورد آن ها را نیز بشکند. کاپیتان سرخ ها از لیگ شانزدهم جلوتر از دیگر بازیکنان وارد زمین می‌شود و رهبر این تیم به حساب می‌آید. او همچنین در لیگ های دوازدهم و سیزدهم حضور در دربی را تجربه کرد. ستاره 37 ساله قرمزها علی رغم سن و سال بالا، عملکرد بسیار خوبی در رقابت ها داشته و در کنار شجاع خلیل زاده، یکی از بهترین زوج های دفاعی تاریخ پرسپولیس را ایجاد کرده و حالا هواداران باید امیدوار باشند که تیم پزشکی پرسپولیس، شجاع را به این مسابقه برسانند تا در کنار سیدجلال ایفای نقش کند.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل استقلال صف آرایی می‌کند که مهاجم خارجی این تیم یعنی براندائو جونیور با انگیزه بسیار بالا در تمرینات شرکت کرده و امیدوار است برای نخستین بار در دیدار شهرآورد حضور یابد. جونیور در بازی قبلی مقابل صنعت نفت فیکس بود اما نتوانست کاری انجام دهد و بدون زدن حتی یک شوت، زمین را ترک کرد. اما با این حال گابریل کالدرون بر عملکرد او ایرادی وارد نکرد و گفت که مهاجم برزیلی «زمان» می‌خواهد.
با این حساب به نظر می‌رسد براندائو جونیور در بازی دربی نیز فرصت حضور در میدان را خواهد داشت و باید دید که آیا می‌تواند از این موقعیت بهره لازم را ببرد یا نه. نکته مهمی که کالدرون نیز به آن اشاره کرد، این است که او باید روند گلزنی هایش را آغاز کند. در تاریخ دربی مهاجمانی نظیر ترائوره و زاید هستند که با پیراهن پرسپولیس دروازه استقلال را باز کرده اند و حالا جونیور می‌خواهد نامش را وارد تاریخ شهرآورد ها کند.
سرخپوشان پایتخت در تابستان خریدهای نسبتا پرتعدادی را داشتند. فرشاد احمدزاده و وحید امیری از اروپا به این تیم برگشتند، جونیور از بلغارستان به ایران آمد و روستایی، مهدی عبدی، محمد حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان نیز خریداری شدند. در این بین به جز امیری و احمدزاده، هیچ یک از بازیکنان سابقه بازی در دربی پایتخت را ندارند. علاوه بر این ها بوژیدار رادوشوویچ نیز تا حالا در ترکیب اصلی مقابل استقلال بازی نکرده و همیشه نیمکت نشین بوده است. اکنون در شهرآورد پیش رو، براندائو جونیور و امیر روستایی شانس بالایی برای بازی دارند. همچنین در صورتی که مصدومیت شجاع خلیل زاده بهبود پیدا نکند، کنعانی زادگان نیز احتمالا در مقابل استقلال بازی خواهد کرد. نکته جالب درباره کنعانی این است که او علی رغم سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس، هرگز در دربی به میدان نرفته است. او در لیگ دوازدهم در جمع سرخپوشان پایتخت بود و لیگ شانزدهم را نیز با پیراهن استقلال سپری کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیدجلال کالدرون دربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

در گزارش فارس آمده است: امیدوارم آنها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روزهای خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم‌. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد.هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899430

دیگر خبرها

  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!