Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری درباره عدم مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: مواضع ایشان در بحث عدم ورود به هر گونه مذاکره با کشوری که دشمن تراز اول نظام جمهوری اسلامی بوده، مشخص است، در این ۴۰ سال برخی تلاش کردند خلاف مصلحت نظام، نگاه اسلام و حکم ولایت، اقداماتی انجام دهند و جمهوری اسلامی را در برابر یک اتفاق غیر قابل منتظره‌ قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- او با اشاره به اینکه ما‌ مواضع رهبر انقلاب را در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورک بسیار موثر و فصل‌الخطاب می‌دانیم، افزود: با اطمینان خاطر می‌گوییم  اگر رئیس جمهور و هیئت همراه به نیویورک سفر کنند، تماس تلفنی و دیدار حضوری اتفاق نخواهد افتاد و امر ولایت به طور کامل اجرا خواهد شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس اظهار کرد: آمریکایی‌های به همین راضی هستند که مقامات و مسئولان ایرانی به صورت اتفاقی با آنها دیدار کنند و در لنز دوربین عکاسان ثبت شود.

او گفت: آمریکایی‌های احساس می‌کنند در کشورمان جریانی همچنان موافق ملاقات و مذاکره است، به همین دلیل آنها به طور دائم موضوع مذاکره را مطرح می‌کنند و اگر روزی ناامید شوند که هیچگونه قدرت آشکار و پنهان در نظام جمهوری اسلامی ایران  موافق مذاکره با آنها نیست، دیگر درخواست خود را تکرار نمی‌کنند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رهبر انقلاب مذاکره آمریکا کریمی قدوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم