Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:28:53 GMT

پست جدید صبا کمالی در صفحه اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۷۵۴

پست جدید صبا کمالی در صفحه اینستاگرام

صبا کمالی در اینستاگرام خود با انتشار یک ویدیو از عجله نکردن و قضاوت گفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبا کمالی بازیگر تلویزیون در صفحه شخصی خود ویدیویی از روایت داستان کشاورز چینی از الن واتس را منتشر کرده است در این ویدیو آورده است:

کل فرآیند طبیت یک فرآیند تلفیقی با پیچیدگی عظیم است و برای همین واقعا غیر ممکن است بگوییم آنچه در آن اتفاق می‌افتد خوب است یا بد؛ زیرا شما هرگز نمی‌دانید عواقب یک اتفاق خوب چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر که هفته گذشته در حمایت از سحر خدایاری پستی منتشر کرده بود و برخی از کاربران واکنشی شدیدی به آن نشان دادند و کمالی با حذف این پست اینستاگرامی‌اش، تاکید کرد از کسانی که او را بی‌اعتقاد و دشمن مذهب معرفی کرده‌اند، بسیار گله‌مند است.

صبا کمالی متولد ۲۵ آبان ۱۳۵۵ در ساری، بازیگر است و فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال ۱۳۷۸ می‌باشد از تئاتر شروع کرد و به سینما و شهرت با تلویزیون رسید.

کمالی قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد. او در سال ۷۸ با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۹ در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال ۸۷ با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید.

کد خبر 390111

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اینستاگرام صبا کمالی پیام اینستاگرامی امام حسین ع شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ نیم صفحه نخست امروز روزنامه‌های هرمزگان به شرح زیر است:

 

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • تصویری از بازیگر زن تلویزیون در فرودگاه؛ ترک خاک ایران برای همیشه؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت