Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنب بندپی پیش از ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان شهریار اظهار داشت: فرماندار شهریار را فردی کاربلد و با تجربه در حوزه های مختلف می دانم و حجم افتتاح پروژه های این شهرستان در هفته دولت مبین اقدامات ارزنده فرماندار شهریار است.

محسنی بندپی گفت: در سال ۹۸ شاهد سالی متفاوت به لحاظ بودجه ای از سال های قبل هستیم و امسال جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی را شاهدیم اما به لطف خدا ملت ایران همچون همیشه سربلند و پیروز این جنگ هستند و بر همین مبنا مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی مسائل اقتصادی را رصد و پایش کردند و چندین سال اقدام به نامگذاری سال ها با عناوین اقتصادی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اگر بتوانیم شعار رونق تولید را محقق کنیم اقتصادی مستقل و پویا خواهیم داشت و این استقلال نفوذ ناپذیر است.

استاندار تهران با بیان اینکه در سال های گذشته نگاهی غیرکارشناسی بر شهریار حاکم بوده است افزود: در گذشته شهرستان هایی به مراتب با جمعیت کمتر تبدیل به فرمانداری ویژه شدند و شهرستان شهریار از هر حیث برای ما ویژه است.

محسنی بندپی بیان داشت: محوریت ارائه خدمات تخصصی خدمات درمانی باید در شهرستان شهریار متمرکز باشد و شهریار را به منزله استان نگاه می کنیم و در این راستا فرماندار این شهرستان به منزله معاون استاندار تلقی می شود و مشکلات این شهرستان برای ما از اولویت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه استان تهران دومین استان کم برخوردار در زمینه کمبود سرانه های آموزشی در کشور است بیان داشت: بر همین مبنا شاهد خروج ۸۱۶ هزار معلم از استان تهران بودیم.

محسنی بندپی اظهار داشت: تسریع در ساخت بیمارستان امام خمینی شهریار را در دستور کار داریم و با برنامه زمان بندی شده روند تکمیل این بیمارستان را شتاب می دهیم همچنین پیگیری ها در خصوص تخصیص ۲متر مکعب آب برثانیه برای شهرستان شهریار در حال انجام است و محور توسعه استان و شهرستان های استان تهران بر اساس اسناد توسعه ای استان است و در شهریار تلفیقی از صنعت کشاورزی و خدمات محور توسعه است.

 

کد خبر 4722999

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی جلسه شورای اداری ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران

نماز جمعه این هفته تهران - ۷ اردیبهشت ماه - به امامت سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ سخنران قبل از خطبه‌های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. همچنین معاونین و مدیران کل این وزارتخانه در محل میزهای خدمت پاسخگوی نمازگزاران محترم هستند.

مجموعه‌هایی که این هفته در نماز جمعه تهران برای خدمت به نمازگزاران حضور دارند عبارتند از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات مردمی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، شهرداری تهران و فرمانداری تهران.

در بخش معرفی کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم، کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» نوشته سعید ابوالقاضی معرفی می‌شود. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است، گلچینی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درباره ارزش و جایگاه معلمین، جایگاه تعلیم و تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت علم‌آموزی، لزوم خودباوری در دانش‌آموزان، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی است.

در بخشی از کتاب، موضوعاتی پیرامون جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلمی برتر، سند تحول آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم در رابطه با معلمان و آموزش و پرورش نیز گنجانده شده است. علاقمندان می‌توانند کتاب «معلم باید در خط مقدم باشد» را با ۳۰ درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه، جنب مزار شهدای گمنام در دانشگاه تهران، تهیه نمایند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نقشه شهر دار الخلافۀ ناصری تهران + عکس
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار