Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:18:33 GMT

فضای مدارس باید نشاط آور باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۴۹۷۷

فضای مدارس باید نشاط آور باشد

شفقی با بیان اینکه فضای مدارس باید فضای نشاط آور باشد، گفت: بها دادن به فصل مهر و علم آموزی در بهبود فضای آموزشی و بالابردن کیفیت تحصیلی دانش آموزان موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، جلسه  شورای آموزش و پرورش شهرستان لنگرود به ریاست فرماندار  امروز( پنج شنبه، ۲۸ شهریور) در سالن جلسات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

" سیروس شفقی" در  این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، گفت: رسالت آموزش و پرورش  در جامعه بسیار حساس است و اهمیت این  جایگاه می طلبد که همه دستگاه‌ها  با جدیت کمک رسان این نهاد مهم باشند.

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش اساسی در پیشرفت و ترقی کشور دارد، تصریح کرد: مدیران باانگیزه، پرتلاش و برنامه ریز باید در حوزه آموزش و پرورش ورود کنند چراکه مشارکت و جدیت در این حوزه، سرمایه گذاری برای آیندگان و فرزندان جامعه محسوب می شود.

 

 

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه ها و ادارات شهرستان باید امکانات خود را همزمان با سال تحصیلی جدید به کار گیرند، افزود: فضای مدارس باید فضای نشاط آور باشد و بها دادن به فصل مهر و علم آموزی در بهبود فضای آموزشی و بالابردن  کیفیت تحصیلی دانش آموزان موثر است.

 

فرماندار لنگرود ادامه داد: روز اول مدرسه روزی مهم است و حضور موثر نیروی راهور و ایمن سازی معابر در  روزهای اول تحصیلی،  آرامش را به اولیا منتقل می کند.

 

شفقی در خصوص پیمانکاران سرویس مدارس که باید بر اساس اصول رقابتی انتخاب شوند، گفت: صلاحیت فردی و  فنی خودرو  باید با جدیت لازم انجام شود چرا که هر مسئولیتی در این زمینه متوجه آموزش و پرورش است و باید از ورود افراد غیرموجه جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: مدارس مکلف شوند برنامه کاری خود را به صورت شفاف اطلاع رسانی کنند تا با برنامه ریزی مناسب و مدون اقدامات موثری در این حوزه  انجام شود.

 

فرماندار لنگرود گفت: افزایش سرانه ها، فضاها و کسب رتبه های مختلف ماحصل تلاش آموزش و پرورش است و معتقد هستم که ارزیابی علمی در کار به جهت موفقیت ها و دستاوردها امری مهم و ضروری هست‌.

 

 شفقی در پایان تاکید کرد که همکاران باید به موقع و با جدیت در جلسات حاضر شوند.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد عزاداری محرم شیراز فعالیت های مسجدی محرم کانون های مساجد شورا آموزش و پرورش لنگرود فضای مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • ۱۶۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش استان بوشهر استخدام می شوند