Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:19:47 GMT

تیم فوتبال کاسپین لیگ دو را با تساوی آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۰۶۱

تیم فوتبال کاسپین لیگ دو را با تساوی آغاز کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان هفته اول لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور، تیم کاسپین قزوین در خانه برابر شهرداری همدان به تساوی ۱-۱ رسید.

این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد.

رقابت های کونگ فو توآ قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان البرز آغاز شد

این رقابت با شرکت ۴۰۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی یادگار امام شهر الوند برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برترین ها به اردوی تیم های ملی دعوت می شوند.

مصاف تیم های دسته سه استان با حریفان در هفته سوم

در ادامه رقابت های هفته سوم لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور، محمدرضا غفاری تاکستان امروز در قم به مصاف سرخپوشان بوم می رورد، طلایه داران بویین زهرا دیگر نماینده استان هم برابر شهاب زنجان قرار می گیرد.

قهرمانی ورزشکاران استان در پاکت بیلیارد قهرمانی کشور

در پایان نخستین دوره مسابقات قهرمانی پاکت بیلیارد زیر هفده سال کشور در رشته ناین بال، شایان جباری و محمد کشاورز از قزوین اول و دوم شدند.

این رقابت ها در استان فارس برگزار شد.

پایان مسابقات بسکتبال امیدهای دختر کشور در قزوین

در پایان رقابت های بسکتبال اختران امید کشور که به میزبانی قزوین برگزار شد، تیم های تهران، اصفهان و قزوین عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این رقابت ها با شرکت ۸ تیم به مدت ۶ روز در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

کد خبر 4723008

منبع: مهر

کلیدواژه: کونگ فو فوتبال ورزش و جوانان قزوین ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز هفته دفاع مقدس عاشورا مراسم عزاداری ایلام اربعین 98 گرگان سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • همراه با خبرهای ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین