Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:20:53 GMT

فرکی: بازی داخل خانه و خارج از خانه برای ما فرقی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۱۶۷

فرکی: بازی داخل خانه و خارج از خانه برای ما فرقی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به خاطر اینکه آن‌ها طرفدار زیادی ندارند بازی‌های داخل و خارج از خانه‌شان تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی اظهار کرد: یک بازی خانگی داریم که برای تیم‌هایی مثل ما بازی داخل و خارج از خانه نمی‌تواند امتیازی محسوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند هواداران تیم‌ها هستند که ما از خیلی از تیم‌ها در این بخش جدا هستیم. با توجه به اینکه فردا بازی‌ها همزمان هستند، مسابقه ما خیلی طرفدار ندارد. البته این موضوع می‌تواند در روند یا کیفیت یک بازی نسبت به بازی‌هایی که هوادار دارد تفاوت ایجاد کند.

او ادامه داد: ما با تیمی بازی داریم که 3 امتیاز از 3 بازی خودش دارد ولی ما فقط یک امتیاز داریم. به نظر خودم و گروه‌مان حق ما بیشتر از این یک امتیاز است. برای اینکه به این حق در ادامه برسیم چاره‌ای نداریم که ماشین‌سازی را در یک بازی خانگی شکست بدهیم و به 3 امتیاز برسیم و وضعیت خودمان را در جدول مقداری بهتر کنیم. البته با همه احترامی که برای تیم خوب ماشین‌سازی، هوادارانش و آقای خطیبی قائل هستم، ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که در این بازی با برد زمین را ترک کنیم و در ادامه بتوانیم در لیگ شرایط بهتری از نظر امتیاز پیدا کنیم.

فرکی اضافه کرد: در بازی با پدیده یک روز خیلی بد داشتیم و در همان نیمه اول دو گل خوردیم. در ادامه بهتر شدیم. در بازی با نساجی بازی را 4 بر 3 واگذار کردیم که می‌توانستیم برنده آن بازی شویم. یک بازی پر گل و جذاب بود که اشتباهات فردی باعث شد بازی را واگذار کنیم. با اینکه عملکردمان نسبت به بازی اول بهتر بود. در بازی سوم تیم برتر میدان در مقابل شاهین بودیم. هر دو با 2 شکست پا به زمین گذاشتیم. آن چیزی که از نظر امتیاز برای ما اتفاق افتاده حق‌مان نبوده است ولی از نظر کیفیت فوتبال بازی خوبی را ارائه کردیم و بازی به بازی بهتر شدیم. امید ما این است در ادامه بتوانیم همین روند را دنبال کنیم و کیفیت بازی خوب‌مان را همراه با نتیجه کنیم. نتیجه در فوتبال حرف اول را می‌زند.

سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا در تیمش جای خالی یک بازیکن کاریزماتیک را احساس نمی‌کند بیان کرد: هر تیمی در مجموعه خودش نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند شرایط بازی را عوض کنند. گاهی وقت‌ها این شرایط وجود دارد اما در حال حاضر خیلی از تیم‌ها در این بخش دچار مشکل هستند. ما مجموعه بازیکنان خوبی داریم. ضمن اینکه من اعتقادم به هر دو بخش است. یعنی اینکه ما هم یک تیم باشیم و کار گروهی را دنبال کنیم و دوم اینکه نتیجه بازی را بازیکنان شاخص و توانمند و خاص تغییر بدهند. در دنیا هم می‌بینیم که چنین بازیکنانی وجود دارند. در فوتبال و تیم ما این کمبود به چشم می‌آید. در 3 بازی گذشته موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادیم. خلق موقعیت کردیم اما در ضربه نهایی شانس نداشتیم. ما جابر انصاری را داریم که با همین هدف او را جذب کردیم که متاسفانه با بدشانسی رو به رو شد و الان در حال حاضر با تیم تمرین می‌کند و امیدوارم زودتر به جمع ما اضافه شود. ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند در ادامه این مشکل را با استرس و فشار کمتر حل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پيكان حسين فركي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا با تشریح گوشه‌ای از دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه‌ای اظهار کرد: پلیس به عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع بوده و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تاکید بر این که اقدامات و ماموریت‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ بخشی (نیمه آشکار و نیمه پنهان) به پروژه "سرویسِ اسکورت" و انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به گفته منتظرالمهدی در فاز اول این پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده که پرونده آن‌ها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به "پروژه کینگ" که شبکه‌ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشور‌های ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آن‌ها با باندهایِ تجارتِ مستهجن و غیر اخلاقیِ خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضائی دادند.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متاسفانه برخی از دخترانِ کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِربِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و ... تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و ... می‌کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی ۲ سر شبکه اصلی، ۵ پل ارتباط داخل و خارج، ۸ عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکو‌های تبلیغاتیِ آنان را مسدود کند.

وی خاطر نشان کرد: البته کار بر روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشور‌های آمریکای جنوبی و ساکنِ کشور‌های همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باند‌های فساد، فحشا و سایت‌های شرط بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهایِ مبتذلِ ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارجِ کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و بطور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایرِ راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و ... می‌نمودند، رفت و گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیما خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده "سایه" همان خانه‌ی فسادِ یکی از مناطق مرفه تهران که زیر شاخه‌های متعددی داشته ورود کرد که پس از رصد و پایشِ اطلاعاتی دقیقِ صورت گرفته در فاز یکِ این پرونده ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته، اما تمرکز و عمده فعالیت‌ها در تهران بود نیز ۵ زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود