Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@05:11:41 GMT

خبر جدید سردار کمالی درباره معافیت طرح ایثارگری

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۵۴۵۳

خبر جدید سردار کمالی درباره معافیت طرح ایثارگری

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین جزئیات از بهره‌مندی از طرح ایثارگری اظهار داشت: افرادی که والدین‌شان دارای ۳۰ ماه به بالا سابقه ایثارگری هستند طبق ماده ۴۵ خدمت وظیفه کماکان می‌توانند از معافیت سربازی برخوردار شوند و هیچ محدودیت زمانی شامل این مورد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: برای برخورداری از معافیت فرزندانی که والدین‌شان سابقه ۲۸ یا ۲۹ ماه جبهه دارند یا جمع جبهه و جانبازی‌شان به ۲۸ و ۲۹ ماه می‌رسد، فقط تا پایان شهریور ماه فرصت باقی است. چرا که از یکم مهر ماه معافیت برای این افراد لحاظ نشده و آن‌ها فقط می‌توانند از ۱۲ روز کسری خدمت در هر ماه برخوردار شوند

سردار کمالی افزود: برخورداری از ۱۲ ماه کسری خدمت در هر ماه برای تمام افرادی که سابقه ایثارگری‌شان به زیر ۳۰ ماه می‌رسد برقرار است و هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از این تسهیلات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: شرط برخورداری از معافیت ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری که فقط تا پایان ۳۱ شهریور ماه برقرار است، ثبت نام در پلیس +۱۰ است؛ فقط کسانی که تا پایان وقت اداری ۳۱ شهریور ماه ثبت نام کنند می‌توانند از معافیت برخوردار شوند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: طرح ایثارگری سردار کمالی سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی