Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: فردا در یک دیدار خانگی باید با ماشین سازی بازی کنیم البته برای تیمی مانند پیکان که هوادار زیادی ندارد، بازی خانگی و خارج از خانه تفاوتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هوادار زیادی نداریم و این موضوع روی روند بازی‌های ما تاثیر گذار است.   ماشین سازی ۳ امتیاز دارد، اما ما ۱ امتیاز کسب کردیم.

فرکی ادامه داد: از نظر نتیجه‌گیری حق پیکان بیشتر از یک امتیاز بوده است. در بازی فردا باید ماشین سازی را شکست دهیم تا حقمان را بگیریم و به شرایط بهتری برسیم. من برای ماشین‌سازی و رسول خطیبی احترام قائلم، خطیبی از شاگردان خودم بوده است. با این حال در این مسابقه تمام تلاشمان را برای برد انجام می‌دهیم و در ادامه هم سعی می‌کنیم در لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم. تیم ما از نظر امتیازی خوب نبوده، اما از نظر فنی روند رو به جلویی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: شهرخودرویی‌ها در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ زردپوشان اصفهانی در انتظار لغزش شاگردان گل محمدی

او تصریح کرد: در نیمه اول بازی با شهر خودرو خوب نبودیم و گل خوردیم، اما در ادامه بهتر شدیم در بازی با نساجی ۴ بر ۳ باختیم آن هم در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم. آن مسابقه پرگل و جذاب بود، ولی با اشتباهاتی که داشتیم باختیم در بازی سوم هم مقابل شاهین بوشهر قرار گرفتیم که هر دو تیم دو باخت از قبل داشتند. تیم پیکان از نظر کیفیت شرایط خوبی دارد، اما از نظر امتیازگیری باید حق‌مان را بگیریم و حق‌مان بیشتر از یک امتیاز بوده است و امیدوارم در ادامه روند بازی پیکان به گونه‌ای باشد که بازی با کیفیت همراه با نتیجه باشد، زیرا در فوتبال نتیجه حرف اول را می‌زند.

بیشتر بخوانید: غیبت خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان

سرمربی پیکان در مورد اینکه به نظر می‌رسد تیم شما بازیکن شاخصی که بتواند به تیم کمک کند را ندارد اظهار داشت: به هر حال فکر می‌کنم هر تیمی به چنین بازیکنانی نیاز داشته باشد. خیلی از تیم‌ها نیز در این مورد دچار مشکل هستند با این حال ما بازیکنان خوبی داریم، من معتقدم اول باید تیم از نظر کار گروهی خوب باشد و این مسأله منجر به نتیجه شود ضمن اینکه گاهی بازیکنان شاخص، توانمند و خاص می‌توانند نتیجه بازی را تغییر بدهند، در فوتبال دنیا چنین بازیکنانی وجود دارد و همچنین در فوتبال ما. در تیم خودمان شاید این کمبود به چشم بیاید، اما ما در سه بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم که این شانس را نداشتیم که از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم البته من با نظر شما موافق هستم، جابر انصاری را با همین هدف گرفتیم که او بدشانسی آورد و مصدوم شد، البته مشکلش رفع شده و اکنون با ما تمرین می‌کند. بازیکنان خوبی هم داریم که در ادامه با فشار و استرس کمتر می‌توانند مشکل تیم را حل کنند بازیکنانی مثل صالحی، مقانلو، واسعی، فراز امامعلی و ... این‌ها با ما کار می‌کنند و می‌توانند به گونه‌ای عمل کنند که کمبود را در خودمان احساس نکنیم.

بیشتر بخوانید: مربی ماشین سازی: ۳ امتیاز دیدار مقابل پیکان را می‌خواهیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل؛ بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه ، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

کد خبر 6090934

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد