Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: محمد اسلامی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی و کشوری از پایانه چذابه بازدید کردیم؛ در این پایانه از نظر کمی و کیفی زیرساخت و ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده که با میزان استفاده عمومی تناسب دارد.

وی افزود: توسعه پارکینگ‌ها و راه‌های دسترسی که باید تعریض و باند دوم ایجاد می‌شد، از جمله مسائل مهمی بود که در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: امیدوارم امسال در پایانه‌های مرزی شاهد تردد روان‌تر زائران اربعین حسینی باشیم و مردم با راندمان بالاتری از زیرساخت‌های تردد بهره‌مند شوند.

اسلامی عنوان کرد: خروج اتوبوس‌های دربستی نیز از پایانه چذابه در نظر گرفته شده تا کسانی که قصد تردد به‌صورت دربست دارند نیز از این پایانه استفاده کنند.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد که تمهیدات انجام‌شده و زیرساخت‌هایی که برای جابجایی مسافر و تردد زائران حسینی از پایانه‌های مختلف کشور فراهم‌شده کفایت می‌کند و امیدوارم زائران دعاگوی همه مردم و خدمتگزاران باشند.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های ستاد اربعین در تقسیم‌بندی‌ها سه شهر را به عنوان معین تعیین کردند تا مبدأ سوار و پیاده شدن از استان‌های مختلف کشور باشند؛ زائران از شهر‌های اندیمشک، همدان و کرمانشاه به سمت پایانه‌های مرزی توزیع می‌شوند.

اسلامی ادامه داد: با این تصمیم ستاد اربعین و ستاد حمل‌ونقل سازمان راهداری امیدواریم که نقل‌وانتقال زائران با وسایل نقلیه عمومی کفایت لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: پارکینگ‌ها نیز توسعه و نسبت به سال‌های قبل دو برابر می‌شوند.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: پایانه مرزی چذابه وزیر راه اتوبوس زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه این استان در زمینه تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی با مشکل مواجه است، گفت: قبلاً در استان هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس وجود داشت اما در سه سال گذشته این تعداد تقریبا به ۴۰۰ دستگاه رسیده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی استان که با حضور وزیر راه برگزار شد، با بیان اینکه حمل و نقل عمومی ما از وضعیت خوبی برخوردار نیست، اظهار کرد: میزان تلفات درون و برون شهری سالانه‌ی هزار نفری در شأن استان نیست، ولی این واقعیت تلخی است که اتفاق می‌افتد. در آزادراه پیامبر اعظم در سال گذشته ۹۷ فوتی اتفاق افتاده است. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: با افت رام قطارهای استان نیز رو به رو هستیم و باید در کنار ایمنی راه‌ها به آن توجه شود و از وزیر محترم خواهشمندیم نسبت به حمل و نقل عمومی و ریلی در تخصیص اتوبوس و رام قطار دستورات لازم را صادر کنند.

وی با بیان اینکه امروز سه دستور جهادی از طرف وزیر صورت گرفت، خاطر نشان کرد: برای قطعه شش آزادراه تبریز-ارومیه تزریق نقدینگی و اختصاص قیر در دستور کار قرار گرفت و یکی از آرزوهای دیرینه مردم، کمربندی ایلخچی نیز بازدید شد و دستورات لازم صادر شد و قرار است یک باند آن تا تیرماه آزاد شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات