Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در جنگ نرم دشمن درصدد است ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و نام شهدا را از بین برده و با تغییر سبک زندگی به دنبال این است که ارزش‌ها و بزرگ‌مردی‌هایی که به دنبال آن‌ها هستیم را از ما بگیرند. تاریخ انتشار: 14:30 - 28 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۱۰۶۴ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در اجلاسیه امیران و یک هزار و ۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۱ شهریور ماه سالروز حمله رژیم بعث به خاک ایران و آغاز هفته دفاع مقدس است، در برنامه‌های هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اقدامات ارزشمند انجام شده در دفاع مقدس را به جوانان نشان دهیم، هرچند که نمی‌توان آن‌گونه که باید حرکت عظیم دفاع مقدس را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که دفاع مقدس از محرم اندیشه گرفته و شعار، الگو و تاکتیک آن نیز عاشورایی است افزود: همه ارکان دفاع مقدس از کربلا و محرم نشات گرفته و اگر اینگونه نبود قطعا نمی‌توانستیم شاهد از خودگذشتگی جوانان برای دفاع از خاک و ارزش‌های نظام باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و همچنین «اجازه ندهید گرد و غبار فراموشی بر یاد و خاطره شهدا غلبه و آن را بپوشاند»، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات و اجلاسیه‌های کنونی به عنوان عملیاتی در برابر جنگ نرم دشمن است.

امیر دریادار سیاری بیان کرد: دشمن در جنگ‌نرم تلاش می‌کند ارزش‌ها و آموزش‌های دفاع مقدس، ارزش‌های حاکم بر جامعه را از مردم بگیرد و سبک زندگی مردم را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: برگزاری جلسات این چنینی موضع‌گیری در برابر جنگ نرم دشمن و مقابله در خط مقدم است تا دشمن بدانند، هرچند که می‌داند، ملت ایران مانند دوران دفاع مقدس ایستاده و با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است.» ما چه داریم که به برکت خون شهدا است؟ برای رسیدن به جواب این سوال باید تاریخ انقلاب اسلامی ایران را بررسی کنیم، در ابتدای انقلاب، دشمن به دنبال جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی بود، اما پس از پیروزی آن، دشمن برای رسیدن به اهداف خود شروع به ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در نقاط مختلف کشور کرد که اگر شهدای آن مقطع زمانی نبودند آیا دشمن موفق نمی‌شد؟ خون شهدا سبب پیروزی در برابر این توطئه دشمن شد.

وی افزود: دشمن در ادامه اهداف خود موج ترور را در نقاط مختلف کشور راه انداخت به‌گونه‌ای که تا کنون بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، دشمن پس از شکست‌های متعدد طرح بزرگی به نام ۸ سال جنگ تحمیلی را برای شکست انقلاب در پیش گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز دشمن در جنگ نرم درصدد است ارزش‌های نظام مقدس اسلامی و نام شهدا را از بین برده و با تغییر سبک زندگی به دنبال این است که ارزش‌ها و بزرگ‌مردی‌هایی که به دنبال آن‌ها هستیم را از ما بگیرند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارزش های نظام دریادار سیاری جنگ نرم دشمن خط مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: شهدا قهرمانان تاریخ و الگوی ایستادگی هستند و پاسداری از آرمان شهدا امری مهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام عبدالحسین معزی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و اظهار کرد: پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، افزود: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: شهدا قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌سال جنگ تحمیلی، گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌سال جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کردند.

وی در پایان جایگاه شهدا را والا دانست و گفت: تکریم و تعظیم مقام شهدا و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای همگانی بوده و ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور لازم و ضروری است.

کد خبر 748558

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی