Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در مراسم دومین کاروان سراسری توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اولویت مدارس دخترانه که روز پنجشنبه در سالن امام علی (ع) آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: اکنون با حلول ماه مهر شاهد حضور گسترده فرهنگیان برای بدرقه کاروان تجهیزات به مدارس هستیم.

وی ادامه داد: این کاروان که در البرز به صورت نمادین در کشور با هدف توزیع تجهیزات به 6 شهرستان استان راه اندازی شده، ارزشی حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: عمده موضوعی که در این امر مد نظر بود، بهره مندی مدارس مناطق کمتر برخوردار استان از این امکانات بود.

وی افزود: در کل کشور اعتباری حدود 35 میلیارد تومان برای این طرح صرف شده است.

استاندار البرز افزود: البرز به لحاظ جمعیت دانش آموزی در رتبه نهم یا دهم کشور قرار دارد و به همت خیرین و تعامل سازنده بین آموزش و پرورش و مجموعه استان این امکانات تهیه و توزیع شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا از استانداران و روسای ادارات خواسته شده که به منظور حل مشکل ترافیک در ۱۰ روز نخست آغاز سال تحصیلی جدید، ساعات آغاز کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور کنند  و در این بازه زمانی ساعت کاری ادارات از 8:30 دقیقه آغاز می شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندار البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان