Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با تکمیل فاز پایانی کمربندی نور به رویان به طول یکهزار و ۸۰۰ متر، این کمربندی ۹ کیلومتری بعد از ۱۴ سال از آغاز اجراء ، تکمیل خواهد شد.

این مسیر ۹ کیلومتری دارای سه پل غیر هم سطح است و بر اساس گزارش های رسمی تاکنون برای اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی شادمان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود:  جذب این میزان اعتبار از بخش خصوصی برای خرید و تملک زمین کمربندی نور به رویان به طول ۸۰۰ متر و ساخت آن هزینه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون پیمانکار این طرح در حال بازگشایی این مسیر است و تا پایان سال تکمیل می شود.

فرماندار نور همچنین از مراحل پایانی جذب سرمایه گذار برای پارک جنگلی ایزدشهر خبر داد و گفت: یکی از فاکتورهای ارزیابی مسئولان جذب سرمایه گذار است و از تمامی مسئولان شهرستانی میخواهم تا در جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی جدی باشند و موانع را رفع کنند.

رتبه نخست نور در آزاد سازی ساحل 

شادمان همچنین اظهار داشت : شهرستان نور با آزاد سازی چهار کیلومتر از ساحل رتبه نخست را در استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این راستا تنها در ساحل شهرک آکام ایزدشهر یک کیلومتر دیوار خراب شد و ۳۰ هزار متر مربع فضای زیبا برای ایجاد پارک ساحلی در اختیار شهرداری ایزدشهر قرار گرفت.

فرماندار نور از اجرای آسفالت جاده کوهستانی سیاه سنگ بخش بلده به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا چند روز آینده خبر داد.

شهرستان ۱۲۳ هزار نفری نور به دلیل واقع شدن در مسیر کناره شرق و غرب مازندران و برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری مانند دریا ، جنگل ، بوستان های جنگلی و آثار تاریخی یکی از شهرستان های پرترافیک منطقه غرب مازندران است.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری راهسازی نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام اردبیل اظهار کرد: اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد بنابراین مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل اولویت اساسی است، افزود: حوزه‌راه روستایی، طرح هادی، آب شرب، آب کشاورزی و ارتباطات پروژه‌هایی هستند که با تخصیص اعتبار روند اجرایی و توسعه آن‌ها شتاب خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: بودجه‌ها در شهرستان‌ها با استفاده از نظرات مدیران و تشکیل جلسات کارشناسی و تخصصی بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌ها در راستای اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم توزیع می‌شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه محور توسعه سرانه فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز برای جذب اعتبار در شهرستان مبنای کار است، خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های روستایی و ساماندهی بناهای تاریخی و بازارها و تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان‌ها نیز مورد تاکید است.

وی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس استفاده کنند.

کد خبر 6100453

دیگر خبرها

  • آدرس ریل نقدینگی در صنعت ریلی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰هزار ‌میلیارد ریالی شیلاتی در خوزستان
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • اجرای طرح زنجیره ماهیان گرمابی و خاویاری در خوزستان
  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل